خانهاخبار
طبق گزارش‌ها گوگل پیکسل 7 نمایشگر ۶٫۳ اینچی و پیکسل 7 پرو نمایشگر ۶٫۷ ینچی دارد

طبق گزارش‌ها گوگل پیکسل 7 نمایشگر ۶٫۳ اینچی و پیکسل 7 پرو نمایشگر ۶٫۷ ینچی دارد

اطلاعات جدیدی از گوشی‌های مورد انتظار امسال گوگل به بیرون درز کرده که در ادامه به آنها می‌پردازیم.
۱۴۰۰/۱۲/۲۵

برطبق گزارشی جدید، طبق گفته ‌Ross Young مدیر عامل مشاوران زنجیره تامین صفحه نمایش‌ها، گوگل پیکسل 7 از صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی استفاده خواهد کرد‌ که در مقایسه با نمایشگر ۶٫۴ اینچی پیکسل ۶ اندکی کوچکتر است. از آن طرف مدل پرو از پیکسل 7 قرار است اندازه ۶٫۷ اینچی صفحه نمایش مدل قبلی خود را حفظ کند.

علاوه بر این طبق گزارش‌ها، ارسال پنل‌های صفحه نمایش این گوشی‌ها از ماه می آغاز می‌شود، همچنین پنل گوشی پیکسل 7 پرو از نوع LTPO با نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز خواهد بود.

در گزارش‌های قبلی این مطلب را گفته بودیم که صفحه نمایش پیکسل 7 از مدل قبلی خود یعنی پیکسل ۶ کوچکتر خواهد بود، حال شاهد این هستیم که در گزارش‌های جدید هم این مورد تایید شده است. همچنین براساس رندرهای اولیه ظاهر پیکسل 7 و ۷ پرو گوشی‌هایی بسیار شبیه به پیکسل ۶ خواهند بود و ظاهرا گوگل تغییر محسوسی در طراحی آنها نداده است.

گزارش اخیر ادعا می‌کند که هردو مدل پیکسل 7 و ۷ پرو به ترتیب با اسم رمزهای Cheetah و Panther از نسل دوم تراشه Tensor گوگل، مجهز به مودم Exynos 5300 استفاده می‌کنند. درست است که هنوز نسبتا برای قطعی دانستن این موارد زود است، اما در سا‌ل‌های اخیر گوگل در مخفی نگه داشتن اطلاعات گوشی‌هایش ضعیف عمل کرده و شاهد آن بوده‌ایم که ماه‌ها قبل از معرفی گوشی‌های جدیدش اطلاعات کاملا درستی از آنها به بیرون درز کرده است.

به نظر شما با توجه به اطلاعات جدید از گوشی‌های پیکسل 7، آیا ارتقاهای سخت‌افزاری سری جدید پیکسل 7 قادر به ترغیب شما برای تعویض گوشی قبلی خود هستند یا خیر؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)