خانهاخبار
مینگ چی کو: تیم خودروی الکتریکی اپل قرار است به زودی سازماندهی دوباره شود

مینگ چی کو: تیم خودروی الکتریکی اپل قرار است به زودی سازماندهی دوباره شود

مینگ چی کو تحلیلگر با سابقه محصولات اپل گفته که قرار است تیم خودروی اپل برای تولید این محصول در سال ۲۰۲۵ به زودی دوباره سازماندهی شود.
۱۴۰۰/۱۲/۲۵

مینگ چی کو امروز در توییتی گفته که تیم کارمندان اپل که بر روی خودروی الکتریکی این شرکت کار می‌کردند، مدتی بود که منحل شده بود اما باید به زودی سازماندهی شود تا تولید انبوه این خودرو در سال ۲۰۲۵ شروع شود.

طبق گزارش‌ها، برنامه‌های خودروی الکتریکی اپل از زمان تصویب این پروژه در سال ۲۰۱۴ با مشکلات متعددی روبرو شده است، که از جمله این‌ها می‌توان به تغییر مدیریت در این قسمت اشاره کرد. در نوامبر ۲۰۲۱ Mark Gurman از خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که اپل، کار روی این پروژه را به زودی تسریع می‌بخشد و به دنبال خودرویی الکتریکی است که قابلیت خودران بودن کامل را داشته باشد. او همچنین گفته که اپل قصد دارد در سال ۲۰۲۵ از این خودرو رونمایی کند، اما این بازه زمانی ممکن است به دلیل چالش‌های موجود در توسعه این خودرو، به تعویق بیافتد.

image

به گفته Gurman،‌ آقای Kevin Lynch معاون فن‌آوری اپل، سال گذشته رهبری پروژه خودروی الکتریکی این شرکت را بر عهده گرفت. او که از سال ۲۰۱۳ در اپل بوده، بخاطر کار روی اپل واچ شناخته شده است و قبل از آن مدیر اجرایی در شرکت Adobe بوده است.

شایعات در مورد خودروی اپل مدتی طولانی است که در همه جا پر شده است و اگر طبق این گزارش تیم خودروی اپل با موفقیت به زودی سازماندهی شود، در نزدیک‌ترین زمان ممکن ما سه سال دیگر شاهد عرضه خودروی الکتریکی اپل خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)