خانهاخبار
اپل‌ شروع به فروش آیفون 12 و آیفون 12 پرو ریفربیشد کرده است

اپل‌ شروع به فروش آیفون 12 و آیفون 12 پرو ریفربیشد کرده است

اپل از امروز به طور رسمی در وب‌سایت خود شروع به فروش گوشی‌های مرمت شده خود کرده است.
۱۴۰۰/۱۲/۲۵

از امروز قسمت Certified Refurbished وب سایت رسمی اپل، دو مدل گوشی آیفون 12 و آیفون 12 پرو را به لیست گوشی‌های خود اضافه کرده است که برای علاقه مندان به این نوع دستگاه‌ها خبر خوبی است و مقدار مناسبی پول در جیبتان را پس انداز می‌کند.

محصولاتی که از قسمت Certified Refurbished وب سایت رسمی اپل خریداری می‌کنید، دارای باتری جدید، بدنه بیرونی جدید، در صورت لزوم قطعات اصلی تعویض شده، و یک سال ضمانت اپل هستند که آخرین نسخه سیستم عامل اپل روی آنها نصب شده است. این ویژگی‌ها این نوع محصولات را برای افرادی که می‌خواهند دستگاه‌های اصلی اپل را بگیرند اما با قیمت پایین‌تر، به گزینهای بسیار مناسب تبدیل کرده که حتی در برخی موارد می‌توانند از یک دستگاه نو مطمئن‌تر باشند، زیرا انواع و اقسام تست روی آنها توسط اپل انجام شده که ایرادی در آنها وجود نداشته باشد. اما اگر قصد خرید این نوع محصولات را دارید حتما این نکته را در نظر داشته باشید که هنگام خرید آنها شما جعبه اصلی این دستگاه‌ها را دریافت نخواهید کرد، بلکه اپل آنها را با یک جعبه سفید که روی آن کلمه Certified Refurbished قید شده به شما تحویل می‌دهد.

image

 

اگر مشکلی با این موارد ندارید باید بدانید که قیمت آیفون 12 با حافظه ۶۴ گیگ، ۱۱۰ دلار کمتر، با حافظه ۱۲۸ گیگ ۱۲۰ دلار کمتر، و قیمت آیفون 12 پرو ۱۲۸ گیگابایتی ۱۴۰ دلار کمتر، مدل ۲۵۶ گیگابایتی ۱۵۰ دلار کمتر، و مدل ۵۱۲ گیابایتی ۱۸۰ دلار کمتر از قیمت اصلی این گوشیها است، که به نظر نسبتا معامله خوبی می‌آید برای دستگاه‌هایی که ظاهر نو و احساس داشتن یک دستگاه جدید را به شما می‌دهند.

با این حال باید گفت که تعداد این دستگاه‌ها همیشه محدود است و اگر کسی قصد خرید دارد باید زودتر اقدام کند زیرا موجودی آنها همیشگی نیست.

آیا شما از طرفدارن این‌گونه دستگاه‌ها هستید؟ آیا اگر دسترسی به فروشگاه اینترنتی اپل داشتید این نوع دستگاه‌ها جز گزینه‌های خرید شما بودند یا خیر؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)