خانهاخبار
مراسم رونمایی اختصاصی خانواده گلکسی S22

مراسم رونمایی اختصاصی خانواده گلکسی S22

سری گلکسی S22 که جدیدترین سری از پرچمداران سامسونگ محسوب می‌شود، همزمان با فروش و رونمایی جهانی، توسط «داریا همراه پایتخت» وارد بازار ایران شد.
۱۴۰۰/۱۲/۲۳

سری گلکسی S22 که جدیدترین سری از پرچمداران سامسونگ محسوب می‌شود، همزمان با فروش و رونمایی جهانی، توسط «داریا همراه پایتخت» وارد بازار ایران شد. داریا همراه پایتخت به همین مناسبت مراسمی با حضور خبرنگاران، جهت رونمایی از این پرچمداران جدید برگزار کرد.

image

روز یکشنبه ۲۲ اسفند ماه طی مراسمی در هتل اسپیناس پالاس تهران، از سری جدید خانواده گلکسی S رونمایی شد. خبرنگاران حاضر در این مراسم ضمن استفاده از نمونه‌های موجود در محل، در نشست خبری سؤالات خود را از مدیران داریا همراه پایتخت مطرح کردند.

در این مراسم رضا امامی، مدیر مارکتینگ داریا همراه و علی فلاح‌پور، مدیر بخش خدمات پس از فروش داریا همراه، پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بودند.

رضا امامی با اشاره به این که داریا همراه در سه سال گذشته، رتبه اول را از نظر تعداد واردات گوشی‌ و تبلت داشته است، گفت: «امسال دو میلیون و ۱۴۳ هزار موبایل و تبلت وارد ایران کردیم که در این بین دو تجربه موفق در زمینه واردات گوشی همراه با عرضه جهانی داشتیم. گلکسی S21 FE را در کمتر از ۴۸ ساعت بعد از رونمایی جهانی وارد ایران کردیم و حالا هم سری گلکسی S22 را در کمتر از ۷۲ ساعت از عرضه جهانی، در اختیار مشتریان قرار دادیم».

image

 

علی فلاح‌پور، مدیر بخش خدمات پس از فروش داریا همراه، در ادامه این مراسم توضیح داد: «ما به هرآنچه در گارانتی قید شده باشد متعهدیم. تا پیش از این معمولاً در ایران رایج بود که شرکت‌های خدمات پس از فروش زیر بار تعویض دستگاه‌ها نمی‌رفتند اما ما در همین ماه گذشته حدود ۲۱۶ تعویض موبایل داشتیم که در حوزه خدمات پس از فروش رقم قابل‌توجهی محسوب می‌شود. علاوه ‌بر این توانستیم اولین مرکز تماس ۲۴ ساعته ایران را در حوزه خدمات پس از فروش راه‌اندازی کنیم که همین حالا این مرکز تماس در شعبه مطهری و با ۲۲ نفر نیرو فعال است. یکی دیگر از افتخارات ما در بخش خدمات پس از فروش داریا همراه شاخص رضایت مشتریان است که در‌حال‌حاضر روی ۸۶ درصد قرار دارد».

فروش سری گلکسی S22 سامسونگ از سه‌شنبه ۱۰ اسفند ماه، از طریق سایت دیجی‌کالا شروع و با استقبال خوبی روبه‌رو شده است. پیش‌بینی می‌شود که این روند در ماه‌های آینده نیز ادامه پیدا کند.

گلکسی S22 و گلکسی S22+ با برخورداری از هوشمندترین دوربین‌های سامسونگ تا به امروز، تجربه‌ای جدید را در اختیار کاربران خواهند گذاشت. گوشی S22 Ultra هم که به قدرتمندترین گوشی سامسونگ معروف است مجهز به سریع‌ترین و حساس‌ترین S Pen است که سامسونگ تا به حال ساخته است.

داریا همراه پایتخت در سال ۱۳۹۷ و با هدف بهبود عرصه واردات گوشی‌های موبایل و تبلت سامسونگ تأسیس شد تا بتواند به هموطنان خود کالا و خدمات پشتیبانی سامسونگ را، به ‌عنوان پرفروش‌ترین برند موبایل و تبلت در ایران، مطابق با استانداردهای جهانی عرضه کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)