خانهاخبار
مشخصات فنی گلکسی A33 قبل از رونمایی به طور کامل لو رفت!

مشخصات فنی گلکسی A33 قبل از رونمایی به طور کامل لو رفت!

رویداد رونمایی از سری گلکسی A تا دو روز دیگر برگزار می‌شود و حالا مشخصات فنی یکی از دستگاهای موردانتظار این رونمایی لو رفته است.
۱۴۰۰/۱۲/۲۴

همانطور که قبلا نیز رسما تایید شده بود، دومین رویداد آنپکد سامسونگ در سال 2022 که به رونمایی و معرفی سری میان‌رده گلکسی A اختصاص دارد. همچنین انتظار می‌رود در این رویداد شاهد معرفی سه مدل مختلف شامل گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 باشیم. حالا امروز گزارشی منتشر شده است که مشخصات فنی گلکسی A33 را فاش ساخته است و تصاویر رندر این میان‌رده را نیز منتشر کرده است.

image

 

براساس این گزارش، گلکسی A33 از نمایشگر 6.4 اینچی سوپر امولد فول اچ‌دی پلاس با پشتیبانی از نرخ نوسازی 90 هرتزی و گوریلا گلس 5 بهره می‌برد. این نمایشگر همچنین میزبان دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی قرار گرفته در ناچ قطره‌ای و سنسور اثر انگشت نیز است. قلب تپنده میان‌رده جدید سامسونگ به مانند دیگر گوشی‌هایی که قرار است در این رویداد رونمایی معرفی شوند تراشه جدید اگزینوس 1280 است که همراه با حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت.

image

image

 

نرم‌افزار گلکسی A33 اندروید 12 بر پایه رابط کاربری One UI 4.1 است. در بخش دوربین، گلکسی A33 در پنل پشتی خود میزبان دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دو دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق خواهد بود. منبع تغذیه این مجموعه سخت‌افزاری باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارز 25 واتی است. از دیگر مشخصات فنی احتمالی گلکسی A33 می‌توان به پشتیبانی از شبکه 5G، NFC، بلوتوث نسخه 5.1، اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از دالبی اتمس و گواهی ضد آب و گرد و غبار IP67 اشاره کرد.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی A33 احتمالا در چهار رنگ مشکی، آبی، طلایی و سفید عرضه خواهد شد و تنها در یک نسخه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی با برچسب قیمتی 379 یورویی روانه بازار خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)