خانهاخبار
زمان احتمالی عرضه نسخه‌های جدید سیستم ‌عامل‌های مختلف اپل

زمان احتمالی عرضه نسخه‌های جدید سیستم ‌عامل‌های مختلف اپل

در این مطلب قصد داریم با توجه به روال همیشگی اپل، تاریخ احتمالی عرضه به روز رسانی سیستم عامل‌های مختلف این شرکت برای محصولاتش را برآورد کنیم.
۱۴۰۰/۱۲/۲۳

همانطور که در رویداد Peek Performance اپل در ۱۷ اسفند اعلام شد، انتشار عمومی iOS 15.4 ، iPad OS15.4 و macOS 12.3 قرار است این هفته انجام شود.

بسیاری از کاربران مشتاقانه منتظر iOS 15.4 هستند، چرا که این نسخه از iOS چندین ویژگی‌ جدید را به گوشی آنها اضافه می‌کند، از جمله باز کردن قفل گوشی توسط FaceID زمانی که ماسک به صورت دارند ( برای آیفون‌های ۱۲ به بعد)، ۳۷ ایموجی جدید، و‌ پشتیبانی از Tap To Pay برای پرداخت‌ها در Apple Pay در آیفون‌هایی که از NFC پشتیبانی می‌کنند.

image

 

در همین حال iPad OS 15.4‌ و macOS 12.3 قرار است قابلیت Universal Control را برای اولین بار در دسترس عموم قرار دهند. این ویژگی به چندین مک و آیپد اجازه می‌دهد که با یک ماوس یا ترک‌پد و صفحه کلید کنترل شوند. همچنین Watch OS 8.5 و tvOS 15.4 هم همزمان با این به روزرسانی‌ها عرضه خواهند شد.

اپل گفته است که به روزرسانی‌ها بین ۱۴ تا ۱۸ مارس عرضه می‌شوند، ما روز دقیق عرضه این آپدیت‌ها را نمی‌دانیم اما با نگاهی به روال گذشته اپل می‌دانیم که اپل معمولا نسخه جدید سیستم عامل‌های خود را بین دوشنبه تا چهارشنبه منتشر می‌کند.

صرف‌نظر از روزی که اپل این آپدیت‌ها را عرضه می‌کند، یک روال همیشگی بوده و آن ساعت عرضه این به روزرسانی‌ها است که همیشه ساعت ۱۰ صبح به وقت کوپرتینو بوده است. که برای ما ایرانیان برابر است با ۲۰:۳۰ که به عبارتی زمان احتمالی عرضه این به روز رسانی‌ها برای ما، یکی از روزهای دوشنبه، سه‌شنبه یا جهارشنبه و در ساعت ۲۰:۳۰ خواهد بود. اما باید در نظر داشت که این مطلب فقط یک تحلیل از روال قبلی اپل در عرضه آپدیت‌هایش بوده است و تاریخ‌های ذکر شده قطعی نیستند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)