خانهاخبار
یک تریلر ۱۴ دقیقه‌ای از گیمپلی بازی Hogwarts Legacy در روز ۲۶ اسفند منتشر خواهد شد

یک تریلر ۱۴ دقیقه‌ای از گیمپلی بازی Hogwarts Legacy در روز ۲۶ اسفند منتشر خواهد شد

قرار است تا در رویداد State of Play پلی استیشن که در روز ۱۷ مارس (۲۶ اسفند) برگزار خواهد شد؛ شاهد انتشار یک تریلر ۱۴ دقیقه‌ای از گیمپلی Hogwarts Legacy باشیم.
۱۴۰۰/۱۲/۲۴

نخستین تریلر از گیمپلی بازی Hogwarts Legacy که عنوانی جهان باز در سری هری پاتر است؛ در رویداد State of Play برگزار شده در روز پنج‌شنبه، ۱۷ مارس (۲۶ اسفند) نمایش داده خواهد شد. در این رویداد که در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد برگزار می‌شود؛ شاهد نمایش یک تریلر ۱۴ دقیقه‌ای از گیمپلی این عنوان خواهیم بود که بر روی کنسول پلی استیشن 5 ضبط شده است. این رویداد بر روی صفحه یوتوب و توییچ پلی استیشن قابل مشاهده است.

image

 

این رویداد، حدود ۲۰ دقیقه به طول انجامیده و در کنار نمایش ۱۴ دقیقه از گیمپلی بازی، شاهد صحبت‌های تیم سازنده این عنوان یا همان استودیوی اولنچ سافت‌ور نیز خواهیم بود که از تلاش‌های خود برای خلق جهانی زنده و واقعی در دنیای دوست داشتنی هری پاتر می‌گویند.

این بازی که در سال ۲۰۱۸ شاهد افشای آن بودیم؛ در سال ۲۰۲۰ به طور رسمی معرفی شده و سپس عرضه آن تا سال ۲۰۲۲ به تاخیر افتاد. از آن زمان، دیگر اطلاعات چندانی در مورد این عنوان منتشر نشد؛ ولی به گفته شرکت برادران وارنز که وظیفه انتشار Hogwarts Legacy را بر عهده دارند، این بازی همچنان قرار است تا در سال ۲۰۲۲، در دسترس کاربران قرار بگیرد. به احتمال زیاد، انتشار این بازی پس از فیلم جدید سری Fantastic Beasts صورت خواهد گرفت.

image

 

این بازی که در قرن نوزدهم میلادی جریان دارد؛ به بازیکنان اجازه ساخت شخصیت خود را می‌دهد و بازیکنان می‌توانند تا با شخصیت خود در مراسم گروه‌ بندی مدرسه هاگوراتز حاضر شوند، در کلاس‌ها شرکت کرده و همچنین سری به دهکده «هاگزمید» بزنند. با وجودی که رویداد نمایش اولیه گیمپلی بازی در همکاری با پلی استیشن نشان داده می‌شود؛ این یک بازی مولتی پلتفرم بوده و قرار است تا بر روی کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس و همچنین پی سی عرضه شود.

image

 

نویسنده سری هری پاتر یعنی خانم «جی.کی رولینگ» که گفته‌های اخیرش حسابی دردسر ساز شده‌اند؛ در نوشتن داستان این بازی نقشی ندارد. درباره انتشار تریلر بازی Hogwarts Legacy چه می‌اندیشید؟ آیا این بازی جهان بازی نقش آفرینی، می‌تواند تا نخستین بازی خوب در اقتباس‌های سری هری پاتر باشد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)