خانهاخبار
آنر زمان انتشار آپدیت اندروید 12 برای گوشی‌های خود را اعلام کرد

آنر زمان انتشار آپدیت اندروید 12 برای گوشی‌های خود را اعلام کرد

شرکت آنر در امروز زمان انتشار رابط کاربری Magic UI 6.0 و اندروید 12 برای گوشی‌های خود را اعلام کرده است.
۱۴۰۰/۱۲/۲۴

شرکت آنر در رویداد MWC از دو گوشی جدید به نام‌های آنر مجیک V و مجیک 4 پرو رونمایی کرد که هر دوی آنها، آخرین نسخه از رابط کاربری این شرکت یا همان Magic UI 6.0 و همچنین اندروید 12 را به همراه داشتند. بقیه دستگاه‌های این شرکت اما، همچنان از رابط کاربری Magic UI 5.0 و سیستم عامل اندروید 11 استفاده می‌کنند. آنر در امروز، زمان انتشار آپدیت اندروید 12 برای برخی مدل‌های خود را اعلام کرده است؛ البته، فراموش نکنید که این زمان‌بندی مربوط به گوشی‌های ریجن چین بوده و به احتمال زیاد، برای نسخه جهانی متفاوت خواهد بود.

image

 

گوشی آنر 50 قرار است تا در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ (ماه‌های بین آوریل تا ژوئن)، آپدیت Magic UI 5.0 را دریافت کند. در سوی دیگر، گوشی آنر 50 لایت این آپدیت را در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ (ماه‌های بین جولای تا سپتامبر) دریافت خواهد کرد؛ این‌ آپدیت‌ها طبق معمول به صورت OTA منتشر می‌شوند و از منوی تنظیمات گوشی قابل دریافت هستند.

این شرکت اشاره‌ای به گوشی‌های آنر 50 پرو و آنر 50 SE نداشته که در حال حاضر، در انحصار بازار چین هستند. خبری از مدل‌های سری آنر 60 نیز توسط این شرکت منتشر نشده است؛ اما به گفته برخی از منابع، گوشی‌های سری آنر 50 و آنر 60 در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ آپدیت اندروید 12 را دریافت خواهند کرد. متاسفانه، هنوز خبری درباره زمان عرضه جهانی این گوشی‌ها وجود ندارد.

image

 

رابط کاربری Magic UI 5.0 بهبود‌های جدیدی را در بخش مولتی تسکینگ و همچنین حفظ حریم شخصی کاربران به همراه دارد. این نسخه، قابلیت Honor Share را نیز ارائه می‌دهد که امکان استفاده از ماوس، کیبورد و نمایشگر لپ تاپ را توسط گوشی فراهم کرده و انتقال فایل بین این دو سیستم را نیز راحت‌تر می‌کند. قابلیت GPU Turbo X نیز قرار است عملکرد پردازنده گرافیکی گوشی‌ها را بهبود بخشد؛ همچنین افزایش ثبات ارتباطات بی‌سیم و کاهش مصرف رم نیز از جمله تغییرات صورت گرفته در این نسخه از Magic UI محسوب می‌شوند.

image

درباره زمان انتشار آپدیت اندروید 12 برای گوشی‌های آنر چه می‌اندیشید؟ آیا تاریخ اعلام شده برای انتشار اندروید 12 برای گوشی‌های این شرکت، کمی دیر نیست؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۴۰۱/۶/۲۱
سلام گوشی آنر x9هم آبدیت میشه