خانهاخبار
گوشی مقاوم سامسونگ Xcover Pro 2 با تراشه اسنپدراگون 778G در گیک‌بنچ دیده شد

گوشی مقاوم سامسونگ Xcover Pro 2 با تراشه اسنپدراگون 778G در گیک‌بنچ دیده شد

نسل جدید سری گوشی‌های مقاوم سامسونگ از رم 6 گیگابایتی و اندروید 12 بهره می‌برد.
۱۴۰۰/۱۲/۲۳

نسخه‌های مختلفی از سری گوشی‌های و تبلت‌های مقاوم سامسونگ موسوم به سری Xcover در سال‌های اخیر در دسترس کاربران قرار گرفته است که البته برنامه زمانی مشخصی برای عرضه نداشته‌اند. حالا بر اساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، عضو جدیدی از سری گوشی‌های سامسونگ Xcover به نام Xcover Pro 2 قرار است به زودی روانه بازار شود چرا که امروز این گوشی هوشمند در لیست بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت.

شایان ذکر است که به نظر می‌رسد سامسونگ Xcover Pro 2 نسل جدید گوشی Xcover Pro محسوب می‌شود که ژانویه سال گذشته میلادی عرضه شده است. نسخه قدیمی Xcover Pro از تراشه اگزینوس 9611 بهره می‌برد که شاید تراشه نه چندان قدرتمندی باشد ولی در عین حال برای کاربری رزومره کافی به نظر می‌رسد.

image

 

حالا براساس لیست گیک‌بنچ، تراشه گوشی Xcover Pro 2 بهبود قابل توجهی داشته است و به تراشه اسنپدراگون 778G مجهز شده است. این تراشه 6 نانومتری از چهار هسته کورتکس A78 که یکی فرکانس یکی از هسته‌ها‌ 2.4 گیگاهرتز است و چهار هسته کم مصرف کورتکس A55 بهره می‌برد. پردازنده گرافیکی این تراشه نیز آدرنو 642L است. از حیث عملکرد، تراشه اسنپدراگون 778G قابل مقایسه با تراشه قدیمی‌تر اسنپدراگون 860 است ولی تراشه جدید Xcover Pro 2 از نظر مصرف انرژی کارایی بهتری دارد و از شبکه 5G نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین طبق این بنچمارک، سامسونگ Xcover Pro 2 در تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای 766 و 2722 را کسب نموده است. 

image

سامسونگ Xcover Pro

همچنین در لیست گیک‌بنچ حافظه رم سامسونگ Xcover Pro 2 برابر با 6 گیگابایت اشاره شده است که حدود 2 گیگابایت در مقایسه با نسل قبلی بیشتر شده است. به علاوه، در بخش نرم‌افزار گوشی مقاوم سامسونگ از اندروید 12 برخوردار خواهد بود. در نهایت باید اشاره کرد که هنوز زمان عرضه سامسونگ Xcover Pro 2 مشخص نشده است

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)