خانهاخبار
قابلیت مشاهده رونوشتی از متن ویدیو‌ها به نسخه اندرویدی یوتوب اضافه شد

قابلیت مشاهده رونوشتی از متن ویدیو‌ها به نسخه اندرویدی یوتوب اضافه شد

گوگل اخیرا قابلیت مشاهده رونوشتی از متن ویدیو‌ها را که پیش‌تر در نسخه کامپیوتر وب‌سایت یوتوب دیده می‌شد؛ به نسخه اندرویدی آن نیز افزوده است.
۱۴۰۰/۱۲/۲۲

یکی از قابلیت‌های جذاب نسخه دسکتاپ وب‌سایت یوتوب، امکان مشاهده رونوشتی از متن‌ ویدیو‌ها بود که به خصوص در ویدیو‌های طولانی مدت، کاربرد فراوانی داشت. این قابلیت، به کاربر کمک می‌کند تا بخش خاصی را در ویدیو پیدا کرده و یا بخشی از گفته‌های مد نظر خود را از آن استخراج کند. این رونوشت‌ها به طور اتوماتیک توسط یوتوب انجام می‌شوند و برای همه ویدیو‌ها قابل دسترسی هستند.

image

 

اکنون نیز بسیاری از کاربران نسخه اندرویدی این برنامه، متوجه اضافه شدن این ویژگی به اپلیکیشن یوتوب شده‌اند. در پایین بخش توضیحات ویدیو‌ها، حالا دکمه‌ای به نام Show Transcript قرار داشته که می‌توانید با فشردن آن، به رونوشت متنی ویدیو دسترسی پیدا کنید. این ویژگی در عمل تفاوت چندانی با نسخه دسکتاپی نداشته و تنها برای رابط کاربری موبایل بهینه سازی شده است.

همانند اکثر آپدیت‌های اخیر گوگل، این ویژگی نیز مربوط به یک آپدیت سروری بوده و ارتباط چندانی به نسخه اپلیکیشن یوتوب نصب شده بر روی گوشی شما ندارد. اگر هنوز به این قابلیت دسترسی ندارید؛ احتمالا در روز‌های آتی این آپدیت را دریافت خواهید کرد.

 

درباره قابلیت جدید اپلیکیشن یوتوب در سیستم عامل اندروید چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)