خانهاخبار
شیائومی واچ S1 اکتیو در روز ۲۴ اسفند معرفی خواهد شد

شیائومی واچ S1 اکتیو در روز ۲۴ اسفند معرفی خواهد شد

به نظر می‌رسد که قرار است به زودی، شاهد معرفی ساعت هوشمند جدید شرکت شیائومی با نام واچ S1 اکتیو باشیم.
۱۴۰۰/۱۲/۲۲

در هفته گذشته، شاهد افشای مشخصات ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 اکتیو بودیم و همچنین گفته می‌شد که تاریخ عرضه این ساعت، معادل با روز ۱۵ مارس (۲۴ اسفند) خواهد بود. اکنون، مشخص شده که این شایعه حقیقت داشته و شیائومی در امروز اعلام کرده است که در سه‌شنبه این هفته، از ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 اکتیو رونمایی خواهد کرد. این تاریخ همچنین مصادف با زمان عرضه نسخه جهانی سری گوشی‌های شیائومی 12 است.

image

 

شیائومی اطلاعات زیادی درباره این ساعت را با کاربران در میان نگذاشته و تنها به انتشار عکسی در صفحه توییتر خود که بند‌های شیائومی واچ S1 اکتیو را در شش رنگ متفاوت نشان می‌دهد؛ اکتفا کرده است. این رنگ‌ها شامل سفید، مشکی، آبی، سبز، زرد و نارنجی هستند.

در ماه دسامبر سال ۲۰۲۱، شیائومی ساعت هوشمند واچ S1 را در کشور چین عرضه کرد؛ حالا مشخص نیست که آیا در کنار شیائومی واچ S1 اکتیو، شاهد عرضه نسخه جهانی واچ S1 نیز خواهیم بود یا این محصول در انحصار بازار چین باقی خواهد ماند؟

image

 

در هر صورت، تنها دو روز تا برگزاری این رویداد فاصله داریم و به زودی می‌توانیم با تمامی محصولات جدید شیائومی که روانه بازار جهانی می‌شوند؛ آشنا شویم. درباره ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 اکتیو چه می‌اندیشید؟ آیا در صورت عرضه آن در بازار ایران، حاضر به خریدش هستید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)