خانهاخبار
مینگ چی کو: مک مینی ۲۰۲۳ طراحی مشابه مدل فعلی خواهد داشت

مینگ چی کو: مک مینی ۲۰۲۳ طراحی مشابه مدل فعلی خواهد داشت

مینگ چی کو تحلیلگر معتبر محصولات اپل پیش‌بینی‌های جدیدی را در مورد مک مینی اپل ارائه کرده است.
۱۴۰۰/۱۲/۲۲

به گفته تحلیلگر‌معتبر محصولات اپل مینگ چی کو، نسل بعدی مک مینی اپل احتمالا طراحی مشابه مدل فعلی را خواهد داشت.

آقای کو در یک توییت کوتاه گفته که مک مینی به روزرسانی شده احتمالا همان فرم مدل فعلی را حفظ می‌کند، که یک طراحی یکپارچه آلومینیومی است که اپل از سال ۲۰۱۰ در همه مدل‌های مک مینی به کار برده است. اوایل این هفته بود که این تحلیلگر گفته بود مک مینی جدید تا سال ۲۰۲۳ عرضه نخواهد شد.

image

ادعای کو برخلاف مشخصاتی است که Jon Prosser افشا کرده بود، او در اواخر سال ۲۰۲۱ گفته بود که اپل در حال کار بر روی طراحی مجدد کامل برای این کامپیوتر کوچک رومیزی است، و به سمت شاسی کوچکتر با رویه‌ای از جنس شیشه پلکسی رفته است.

گمانه زنی‌ها در مورد کار کردن اپل بر روی یک مک مینی جدید مدتی است که شروع شده است. در نوامبر ۲۰۲۰ اپل مک مینی مدل پایه را با چیپست M1 به روزرسانی کرد، اما مدل پیشرفته آن همچنان در رنگ خاکستری با تراشه اینتل از سال ۲۰۱۸ در حال عرضه است، لذا پتانسیل تعویض این مدل قدیمی با یک مدل جدید با سخت‌افزار پیشرفته و تراشه اپل سیلیکون، مدت زیادی است که مورد بحث است؛ اما اکنون به نظر می‌رسد که هردو مدل پایه و پیشرفته این دستگاه‌ها به طور همزمان به روز شوند.

خبرگزاری 9to5Mac اخیرا گفته که اپل در ابتدا برنامه‌هایی برای نسخه‌های پیشرفته مک مینی با تراشه‌های M1 Pro و M1 Max داشته است، اما این برنامه‌ها احتمالا به نفع مک استودیو لغو شده‌اند. اکنون به نظر می‌رسد که اپل روی دو مدل مک مینی جدید کار می‌کند، یکی با تراشه M2 و یک مدل پیشرفته‌تر با تراشه M2 Pro. البته از شواهد اینطور به نظر می‌رسد که این مدل‌ها تا سال ۲۰۲۳ به بازار نخوهند آمد، اما قطعا با عرضه آنها، این کامپیوترهای رومیزی اپل در رده‌ای پایین‌تر از مک استودیوهای فعلی که فوق‌العاده قدرتمند هستند، قرار خواهند گرفت.

شما فکر می‌کنید با معرفی مک مینی‌های جدید، اپل در رده کامپیوترهای رومیزی محصولات کاملی را برای هر نوع سلیقه و کاربری ارائه خواهد کرد و دیگر نیازی به معرفی محصول جدیدی نیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)