خانهاخبار
وان پلاس نورد CE 2 لایت در رندر‌هایی دیده شد

وان پلاس نورد CE 2 لایت در رندر‌هایی دیده شد

در امروز شاهد انتشار رندر‌هایی هستیم که به ادعای شایعات، مربوط به گوشی وان پلاس نورد CE 2 لایت هستند.
۱۴۰۰/۱۲/۲۲

مدتی پیش، شاهد افشای اکثر مشخصات سخت افزاری گوشی مقرون به صرفه وان پلاس نورد CE 2 لایت بودیم؛ اکنون نیز خبرگزاری 91mobiles رندر‌هایی را منتشر کرده که طراحی این گوشی را نمایش می‌دهند.

image

 

البته منبع افشای این رندر‌ها که نام خود را ذکر نکرده است؛ می‌گوید که این رندرها مربوط به محصول نهایی نیستند و ممکن است شاهد تغییراتی جزئی در طراحی گوشی وان پلاس نورد CE 2 لایت باشیم. تا جایی که اطلاع داریم؛ این گوشی از یک نمایشگر حفره دار یا پانچ هول استفاده کرده که البته در قسمت بالایی سمت چپ نمایشگر قرار گفته است. طراحی عجیب ماژول دوربین و همچنین ظاهر فریم گوشی نیز در نسخه نهایی به همین شکل خواهند بود.

فریم این گوشی، از جنس فلز بوده که با بدنه پشتی پلاستیکی آن در تضاد است. لبه‌های گوشی، حالتی منحنی داشته اما در قسمت بالایی و پایینی آن شاهد استفاده از یک طراحی کاملا تخت هستیم. در اطراف گوشی، می‌توان درگاه سیم‌کارت، سنسور اثر انگشت قرار گرفته روی دکمه پاور و همچنین جک ۳.۵ میلی متری هدفون را مشاهده کرد. متاسفانه، به نظر می‌رسد که گزارشات پیشین حقیقت داشته‌اند و خبری از اسلایدر مخصوصی برای سایلنت کردن گوشی نیست.

 

وان پلاس نورد CE 2 لایت، قرار است نخستین گوشی عرضه شده در سری نورد به همراه سیستم عامل اندروید 12 باشد. دوربین اصلی این گوشی، رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل را داشته و توسط دو دوربین کمکی ۲ مگاپیکسلی همراهی خواهد شد؛ اما به نظر می‌رسد که دوربین التراواید در این محصول یافت نمی‌شود. رزولوشن دوربین سلفی نیز قرار است معادل ۱۶ مگاپیکسل باشد.

درباره گوشی مقرون به صرفه وان پلاس نورد CE 2 لایت و رندر‌های منتشر شده از آن چه می‌اندیشید؟ آیا به نظرتان این محصول موفقی خواهد بود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)