خانهاخبار
اپل فروش نمایشگر ۲۷ اینچی ال جی UltraFine 5K را‌متوقف‌کرد

اپل فروش نمایشگر ۲۷ اینچی ال جی UltraFine 5K را‌متوقف‌کرد

پس از معرفی Studio Display در سه‌شنبه هفته گذشته، اپل فروش مانیتور ال جی UltraFine 5K را در فروشگاه آنلاین خود متوقف کرده است.
۱۴۰۰/۱۲/۲۲

اپل نمایشگر ۲۷ اینچی ال جی UltraFine 5K را که قبلا یکی از گزینه‌های اصلی کاربران مک برای خرید مانیتور بود، پس از عرضه Studio Display از فروشگاه آنلاین خود حذف کرد.

ال جی و اپل در زمینه نمایشگر با هم کار کرده بودند و قول ادغام کامل با macOS را داده بودند. صفحه نمایش UktraFine 5K دارای رزولوشن 5K، پشتیبانی کامل از طیف رنگی DCI P3 با حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت، و یک پورت Thunderbolt 3 با قابلیت شارژ دستگاه‌های مک بود.

image

تصویری از نسخه ۲۳٫۷ اینچی این سری که همچنان به فروش می‌رسد

پس از معرفی Studio Display در سه‌شنبه هفته پیش، اپل نمایشگر UltraFine 5K را از فروشگاه آنلاین خود حذف کرد و اکنون فقط صفحه نمایش ۲۳٫۷ اینچی UltraFine 4K را با قیمت ۶۹۹ دلار به فروش می‌رساند. لازم به ذکر است که فروشگاه خود ال جی هم این محصول را ناموجود قید کرده و مشخص نیست که این صفحه نمایش آیا دوباره موجود می‌شود یا خیر.

ال جی UltraFine 5K با قیمت ۱۲۹۹ دلار در فروشگاه اپل در حال فروش بود که در مقایسه با قیمت ۱۵۹۹ دلاری Studio Display که پیش سفارش آن از دیروز شروع شده است، نسبتا از قیمت مناسب‌تری برخوردار بود. حال معلوم نیست که این موضوع ناشی از سیاست خود اپل در مورد اولویت فروش محصولات خود است یا موجودی این محصول واقعا به اتمام رسیده!

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)