خانهاخبار
گوشی متعلق به برند وان پلاس در لیست 3C با شارژ 150 واتی قرار گرفت

گوشی متعلق به برند وان پلاس در لیست 3C با شارژ 150 واتی قرار گرفت

جدیدترین گوشی وان پلاس با تراشه دایمنسیتی 8100 احتمالا ماه بعد عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۱۲/۲۱

امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک گوشی ناشناس متعلق به برند وان پلاس با شناسه مدل PGKM10 در لیست تاییدیه 3C قرار گرفت که خبر از شارژ 160 واتی این گوشی هوشمند می‌دهد. شایان ذکر است که قبلا شایعه شده بود که دستگاه وان پلاس با این شناسه مدل یک تبلت خواهد بود ولی در تاییدیه 3C یک گوشی با پشتیبانی از شبکه 5G ثبت شده است.

البته باید اشاره کرد که هنوز نام تجاری این گوشی وان پلاس مشخص نشده است ولی افشاگر برجسته یعنی Digital Chat Station ادعا کرده است که این دستگاه همان گوشی مجهز به تراشه دایمنسیتی 8100 وان پلاس خواهد بود. به علاوه، براساس گزارش این افشاگر، گوشی وان پلاس از شارژ 150 واتی و باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی بهره می‌برد.

image

 

در ادامه Digital Chat Station اعلام کرد که گوشی وان پلاس به احتمال زیاد ماه بعد میلادی عرضه خواهد شد و به نمایشگر 6.7 اینچی حفره‌دار ساخت BOE مجهز خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی احتمالی این گوشی می‌توان به دوربین سه‌گانه شامل دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی با سنسور سونی IMX766 اشاره کرد.

image

در نهایت باید اشاره کرد که وان پلاس تنها برند زیرمجموعه شرکت مادر یعنی BBK Electronics نیست که قرار است گوشی با شارژ 150 واتی عرضه کند. در همین راستا، ریلمی نیز قصد دارد جدیدترین گوشی خود یعنی ریلمی جی‌تی نئو 3 را با شارژ 150 واتی عرضه کند. همچنین به مانند گوشی وان پلاس، ریلمی جی‌تی نئو 3 از دوربین 50 مگاپیکسلی و تراشه دایمنسیتی 8100 برخوردار خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)