خانهاخبار
Elden Ring به پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۲۲ در کشور آمریکا تبدیل شد

Elden Ring به پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۲۲ در کشور آمریکا تبدیل شد

بازی Elden Ring که به تازگی منتشر شده است؛ موفق به کسب امتیازات بسیار بالایی از سوی منتقدین شد و همچنین تحسین کاربران را نیز برانگیخت. این عنوان حالا پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۲۲ تا به اینجا محسوب می‌شود.
۱۴۰۰/۱۲/۲۱

بازی Elden Ring که چندی پیش توسط استودیوی فرام سافت‌ور منتشر شد؛ به پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۲۲ در کشور آمریکا تا به اینجا تبدیل شده است. این بازی توانسته در تمامی پلتفرم‌ها، از فروش بسیار خوبی برخوردار باشد.

image

 

گروه آماری NPD که میزان فروش بازی‌ها، بسته‌های الحاقی و سرویس‌های عضویتی در کشور آمریکا را بررسی می‌کنند؛ به تازگی اعلام کرده‌اند که عنوان Elden Ring، پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۲۲ تا به حال است. این بازی که در اواخر ماه فوریه منتشر شد؛ توانست تا مقام پرفروش‌ترین بازی این ما را نیز به خود اختصاص داده و همچنین پس از Call of Duty: Vanguard، در مقام دوم بیشترین فروش در ماه عرضه در طی ۱۲ ماه گذشته قرار دارد.

ناگفته نماند که اطلاعات جمع آوری شده توسط گروه NPD، معمولا مربوط به تاریخ قبل از ۲۶ فوریه هستند و این امر، بدین معناست که Elden Ring تمامی این موفقیت‌ها را در تنها دو روز به دست آورده است!

Elden Ring پرفروش‌ترین بازی ماه فوریه در پلتفرم‌های پی سی و ایکس باکس بوده و در پلتفرم پلی استیشن نیز پس از عنوان انحصاری Horizon Forbidden West، در مقام دوم قرار دارد. این بازی انحصاری سونی پس از Elden Ring، پرفروش‌ترین بازی ماه فوریه محسوب می‌شود.

image

 

در مقام سوم، شاهد بازی Pokemon Legends: Arceus هستیم و سپس Dying Light 2 نیز مقام چهارم را به خود اختصاص داده است. البته گروه NPD برای این دو بازی، فروش‌های دیجیتالی را در نظر نگرفته که در این روز‌ها، بسیار بیشتر از عناوین فروخته شده فیزیکی هستند.

بگذارید حالا به سراغ کنسول‌های فروخته شده برویم. کنسول قابل حمل نینتندو سوییچ همچنان مقام اول را به خودش اختصاص داده است؛ پس از آن شاهد کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس در مقام دوم هستیم. کنسول پلی استیشن 5 به دلیل کمبود در بازار این کشور، در مقام سوم قرار داشته؛ اما میزان درآمد سونی از آن، همچنان بسیار بالاتر از کنسول‌های ایکس باکس و نینتندو است.

بازی Elden Ring که با بازخورد بسیار مثبتی از سوی منقتدین روبرو شد و اکثرا آن را یکی از شاهکار‌های دنیای گیمینگ خطاب کردند؛ توانست تا با کسب امتیاز ۹۷ در وب‌سایت Metacritic، در کنار بازی‌هایی چون Grand Theft Auto V، Read Dead Redemption 2 و The Legend of Zelda: Breath of the Wild قرار بگیرد.

Elden Ring به دلیل جهان باز و دوست داشتنی خود، گیمپلی و سیستم مبارزه عالی و همچنین حس بی‌نظیر ماجراجویی؛ مورد تحسین همگان قرار گرفته است. مسلما اگر از طرفداران بازی‌های دیگر استودیوی فرام سافت‌ور چون سری Dark Souls هستید و یا هرگز عناوین این استودیو را بازی نکرده‌اید؛ تجربه Elden Ring را به شما توصیه می‌کنیم.

image

 

درباره بازی Elden Ring چه می‌اندیشید؟ آیا از طرفداران این بازی بوده و آن را تهیه کرده‌اید یا چندان از بازی‌های چالش برانگیز «هیدِتاکا میازاکی» خوشتان نمی‌آید؟ در ادامه مطلب، می‌توانید نگاهی به لیست پرفروش‌ترین بازی‌های ماه فوریه سال ۲۰۲۲ بیاندازید.

  1. Elden Ring
  2. Horizon Forbidden West
  3. Pokemon Legends: Arceus
  4. Dying Light 2: Stay Human
  5. Total War: Warhammer III
  6. Call of Duty: Vanguard
  7. Madden NFL 22
  8. Mario Kart 8
  9. FIFA 22
  10. Minecraft
  11. Spider-Man: Miles Morales
  12. Mario Party Superstars
  13. Animal Crossing: New Horizons
  14. Super Smash Bros. Ultimate
  15. Call of Duty: Black Ops Cold War
  16. Grand Theft Auto: The Trilogy Definitive Edition
  17. NBA 2K22
  18. Pokemon Brilliant Diamond/ Shining Pearl
  19. Far Cry 6
  20. The Legend of Zelda: Breath of the Wild

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)