خانهاخبار
به ادعای گزارشی جدید، انتشار نسخه بازسازی شده Dead Space تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاد

به ادعای گزارشی جدید، انتشار نسخه بازسازی شده Dead Space تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاد

به تازگی شاهد انتشار گزارش جدیدی هستیم که به ادعای آن، عرضه نسخه بازسازی شده عنوان Dead Space به سال ۲۰۲۳ موکول شده است.
۱۴۰۰/۱۲/۲۱

به تازگی شاهد انتشار گزارش جدیدی هستیم که به ادعای آن، عرضه نسخه بازسازی شده عنوان ترسناک و محبوب Dead Space، تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاده است. گفته می‌شود که EA Games قصد دارد تا این بازی را در اوایل سال ۲۰۲۳ منتشر کرده تا سازنده آن یعنی EA Motive، زمان بیشتری را برای کار روی این عنوان داشته باشد.

image

 

با استناد به گزارشی که توسط VentureBeat منتشر شده است؛ این بازی در فاز تست درون سازمانی بوده و در همین حالت نیز تحسین بسیاری از کارکنان این شرکت را برانگیخته است. گفته می‌شود که EA Motive قصد داشته تا کیفیت نسخه بازسازی شده Dead Space، در حد عناوین تحسین شده‌ای چون Resident Evil 2 Remake باشد؛ به همین دلیل، نیاز این استودیو به زمان بیشتری برای توسعه‌ این عنوان، طبیعی به نظر می‌رسد.

البته لازم به ذکر بوده که شرکت EA Games، هنوز بیانیه‌ای رسمی در مورد به تاخیر افتادن عرضه این بازی را منتشر نکرده است. اگر این خبر واقعی باشد، احتمالا در طی لایو استریم Dead Space که در تاریخ جمعه، ۱۱ مارس (۲۰ اسفند) نمایش داده می‌شود؛ شاهد اعلام رسمی آن خواهیم بود. به گفته EA Motive، در این لایو استریم قرار است تا نگاهی به روند بازسازی این عنوان داشته باشیم که احتمالا شامل نمایش گیمپلی نیز می‌شود.

image

 

بازی Dead Space که در سال ۲۰۰۸ توسط استودیوی ویسِرال گیمز ساخته شده بود؛ از عناوین بسیار موفق EA محسوب می‌شد و نقشی اساسی در بازگشت و موفقیت ژانر وحشت در بازی‌های ویدیویی داشت. پس از عرضه دو نسخه دیگر در این سری و همچنین چند عنوان اسپین-آف، توسعه این سری متوقف شده و استودیوی ویسِرال گیمز نیز توسط EA منحل شد. خبر ساخت نسخه بازسازی شده Dead Space در سال گذشته، برای بسیاری از هواداران این سری و همچنین بازی‌های ترسناک، خوشحال کننده بود.

استودیوی EA Motive که توسعه بازی Star Wars: Squadrons و همچنین بخش داستانی Star Wars Battlefront II را بر عهده داشتند؛ قصد بازگرداندن این سری محبوب بر روی موتور گرافیکی فراست‌بایت را دارند. نسخه بازسازی شده Dead Space شامل بهبود‌هایی در بخش گیمپلی خواهد بود؛ اما فاصله چندانی با بازی اصلی ندارد. به گفته EA Motive، این بازی تجربه بسیار خوبی برای طرفداران قدیمی این سری و همچنین افرادی است که برای اولین بار، قصد تجربه یک عنوان از سری Dead Space را دارند.

image

 

درباره احتمال به تعویق افتادن نسخه بازسازی شده عنوان ترسناک Dead Space چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)