خانهاخبار
تلگرام آپدیت جدیدی را برای آیفون و آیپد با چند ویژگی جدید و جذاب عرضه کرد

تلگرام آپدیت جدیدی را برای آیفون و آیپد با چند ویژگی جدید و جذاب عرضه کرد

تلگرام یک به روزسانی جدید را برای آیفون و آیپد عرضه کرده که شامل دانلود منیجر، منو جدید و چند ویژگی دیگر می‌شود. پس با ما همراه باشید تا این ویژگی‌ها را باهم مرور کنیم.
۱۴۰۰/۱۲/۲۱

پیام‌رسان تلگرام اپلیکیشن آیفون و آیپد خود را با چندین ویژگی جدید از جمله دانلود منیجر، طراحی مجدد منو پیوست، پشتیبانی از پخش زنده با اپلیکیشن‌های شخص ثالث و غیره به روز رسانی کرده است.

کاربران تلگرام می‌توانند فایل‌های مختلف از هر نوعی را تا حداکثر ۲ گیگابایت ارسال کنند و بدون محدودیت در فضای ذخیره سازی ابری از هر دستگاهی به این فایل‌ها دسترسی داشته باشند، که این باعث محبوبیت دانلود فایل‌ها در این پلتفرم شده است. برای این منظور زمانی که فایل‌ها به طور فعال در حال بارگیری هستند، اکنون نماد جدیدی در نوار جستجو ظاهر می‌شود که کاربران می‌توانند روی آن ضربه بزنند تا دانلودها را مشاهده و مدیریت کنند، همه دانلودها یا فقط موارد دلخواه را متوقف کرده و از سربگیرند، و یکی را برای افزایش اولویت و مشاهده در چت انتخاب کنند.

ویژگی دیگر منوی پیوست کاملا بازطراحی شده برای ارسال فایل است، وقتی که می‌خواهیم چند عکس یا ویدئو را ارسال کنیم، بعد از تیک زدن فایل‌های دلخواه، در قسمت بالای پنل ما یک منو ظاهر می‌شود که پیش نمایش ظاهر آلبوم در چت را نشان می‌دهد، بنابراین می‌توانیم فایل‌های انتخاب شده را اگر لازم بود مرتب یا حذف و اضافه کنیم.

image

در قسمت دیگری از ورژن جدید برنامه یعنی نسخه ۸٫۶، گزینه دوربین درون برنامه‌ای را داریم که در گالری ادغام شده؛ در حالی که نوار ناوبری جدید دسترسی سریع به عکس‌ها، فایل‌ها، اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی و دیگر موارد را می‌دهد.

همچنین در به روزرسانی جدید امکان ایجاد یک نام کاربری جدید منحصر به فرد از صفحه تنظیمات وجود دارد که بدون اشتراک گذاری شماره تلفن خود، می‌توانید آن را برای تماس دیگران به آنها ارائه دهید.

علاوه بر این‌ها، اکنون تلگرام از استفاده از ابزارهای پخش شخص ثالث مانند OBS Studio و XSplit برای پخش ویدئوی زنده پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد برای ظاهر حرفه‌ای‌تر، پوشش‌ها، و طرح بندی‌های چند صفحه‌ای را اضافه کنند.

در نهایت پیش نمایش‌های وب لینک‌های t.me با اضافه کردن پس زمینه‌های چت و عناصر طراحی از سرویس گیرنده وب تلگرام با امکانات کامل، ظاهر جدیدی پیدا کرده‌اند.

نظر شما راجع به این به روزرسانی تلگرام چیست؟ کدام یک از این ویژگی‌ها برای شما کاربرد دارند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)