خانهاخبار
آنر X8 با تراشه اسنپدراگون 680 و دوربین 64 مگاپیکسلی رسما معرفی شد

آنر X8 با تراشه اسنپدراگون 680 و دوربین 64 مگاپیکسلی رسما معرفی شد

جدیدترین میان‌رده آنر به صورت رسمی عرضه شد و انتظار می‌رود به زودی روانه بازارهای خاورمیانه و اروپا شود.
۱۴۰۰/۱۲/۲۰

آنر امروز از میان‌رده جدید خود به نام انر X8 در سکوت کامل خبری رونمایی کرد که از نمایشگر حفره دار و دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

براساس اعلام رسمی این تولیدکننده، آنر X8 مجهز به نمایشگر 6.7 اینچی ال‌سی‌دی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 90 هرتزی است. یکی از نکات برجسته آنر X8 نسبت نمایشگر به بدنه آن است که به حدود 93.6 درصد رسیده است. این نمایشگر همچنین میزبان دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است که در ناچ حفره قرار گرفته است و قادر است تا به صورت فول اچ‌دی فیلمبرداری کند. از نظر ظاهری، ابعاد آنر X8 حدود 163.4 x 74.7 x 7.45 میلی‌متر است و وزن آن نیز 177 گرم خواهد بود.

image

 

قلب تپنده آنر X8 تراشه اسنپدراگون 680 است که با حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. البته حافظه رم جدیدترین میان‌رده آنر به لطف رم مجازی 2 گیگابایتی به 8 گیگابایت خواهد رسید. در بخش نرم‌افزار، آنر X8 با اندروید 11 برپایه رابط کاربری Magic UI 4.2 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

image

 

همانطور که اشاره شد، در پنل پشتی آنر X8 دوربین چهارگانه شامل دوربین 64 مگاپیکسلی اصلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی قرار دارد. منبع تغذیه این مجموعه سخت‌افزاری باتری 4000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 22.5 واتی است که طبق ادعای آنر تنها با 10 دقیقه شارژ می‌تواند تا سه ساعت به طور مداوم ویدئو پخش کند. از دیگر مشخصات فنی آنر X8 می‌توان به بلوتوث نسخه 5.0، سنسور اثرانگشت کنار بدنه، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و قفل تشخیص چهره اشاره کرد.

در نهایت باید اشاره کرد که آنر هنوز جزئیات عرضه، قیمت و نحوه دسترسی آنر X8 را اعلام نکرده است ولی انتظار می‌رود که جدیدترین میان‌رده آنر برای بازارهای اروپا، آفریقا و خاورمیانه عرضه شود. همچنین آنر X8 در سه رنگ نقره‌ای، مشکی و آبی روانه بازار خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)