خانهاخبار
قیمت‌ آپگرید نسل نهمی بازی GTA V مشخص شد!

قیمت‌ آپگرید نسل نهمی بازی GTA V مشخص شد!

استودیوی راک‌استار گیمز به تازگی قیمت‌گذاری آپگرید نسل نهمی بازی محبوب GTA V را مشخص کرده است؛ با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
۱۴۰۰/۱۲/۲۰

استودیوی راک‌استار گیمز به تازگی قیمت آپگرید نسل نهمی بازی GTA V و GTA Online را برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس مشخص کرده است. همانطور که انتظار آن می‌رفت؛ خبری از آپگرید رایگان به نسخه نسل جدید نخواهد بود ولی کاربران به مدت سه ماه، یک تخفیف حداقل ۵۰ درصدی را برای خرید این آپگرید دریافت می‌کنند.

image

 

در کنار امکان پری-لود نسخه نسل نهمی این بازی، صفحه مربوط به آن در پلی استیشن استور و مایکروسافت استور نیز قرار گرفته است. کاربران پلی استیشن همانند گذشته، در این بازی از منافع بیشتری نسبت به کاربران ایکس باکس برخوردار هستند و برای آپگرید به نسخه نسل جدید نیز تخفیف بیشتری دریافت خواهند کرد.

 

قیمت GTA V و GTA Online در کنسول پلی استیشن 5

image

 

نسخه پلی استیشن 5 بازی Grand Theft Auto V به مدت سه ماه، با قیمت ۹.۹۹ دلار آمریکا به فروش خواهد رسید. پس از پایان این مدت، قیمت بازی به ۳۹.۹۹ دلار افزایش می‌یابد؛ یعنی تخفیف تعلق گرفته به کاربران پلی استیشن 5، معادل ۷۵ درصد خواهد بود. این نسخه از بازی شامل بخش تک نفره داستانی بازی و همچنین بخش GTA Online است.

بخش آنلاین بازی یا همان GTA Online، در این سه ماه کاملا رایگان خواهد بود و کاربران می‌توانند پس از پایان این دوره نیز به آن دسترسی داشته باشند. پس از گذشت سه ماه از عرضه بازی، قیمت نسخه جداگانه بازی GTA Online‌ معادل ۱۹.۹۹ دلار خواهد بود.

 

قیمت GTA V و GTA Online در ایکس باکس سری ایکس و اس

image

 

نسخه ایکس باکس سری ایکس و اس بازی Grand Theft Auto V در سه ماه اولیه پس از عرضه، با ۵۰ درصد تخفیف به کاربران فروخته شده و قیمت آن معادل ۱۹.۹۹ دلار خواهد بود. پس از گذشت سه ماه از عرضه بازی، این قیمت به ۳۹.۹۹ دلار افزایش می‌یابد. این نسخه شامل بخش نفره داستانی و همچنین بخش جداگانه GTA Online خواهد بود.

بر خلاف نسخه پلی استیشن، نسخه ایکس باکس GTA Online در هنگام عرضه رایگان نیست؛ اما به مدت سه ماه، با قیمت ۹.۹۹ دلار آمریکا قابل خرید خواهد بود. پس از گذشت این زمان، قیمت نسخه جداگانه GTA Online به ۱۹.۹۹ دلار می‌رسد.

image

 

دو بازی GTA V و GTA Online از روز ۱۵ مارس (۲۴ اسفند) برای کنسول‌های نسل نهمی منتشر خواهند شد. از جمله بهبود‌های گرافیکی صورت گرفته در این نسخه، می‌شود به پشتیبانی از سه حالت متفاوت گرافیکی، جزئیاتی در حد کامپیوتر‌های گیمینگ رده بالا و افزایش جمعیت NPCها و عبور و مرور ماشین‌ها در سطح جهان بازی اشاره کرد. امکان انتقال سیو از نسخه نسل هشتمی بازی GTA V و همچنین انتقال شخصیت GTA Online به این نسخه‌ها نیز وجود دارد؛ این قابلیت همچنین به صورت کراس پلتفرم ارائه شده و اگر به کنسول دیگری مهاجرت کرده‌اید، همچنان می‌توانید به سیو GTA V و شخصیت GTA Online خود دسترسی داشته باشید.

با وجود گذشت ۱۰ سال از عرضه Grand Theft Auto V و GTA Online، این عناوین همچنان از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند و نام آنها همواره در بین لیست پرفروش‌ترین بازی‌ها به چشم می‌خورد. استودیوی راک‌استار مدتی پیش تایید کرد که آنها در حال کار روی نسخه بعدی سری Grand Theft Auto هستند؛ اما به نظر می‌رسد که تا زمان عرضه GTA 6، باید دوباره سری به شهر Los Santos بزنیم.

درباره قیمت‌گذاری آپگرید نسل نهمی بازی Grand Theft Auto V و GTA Online چه می‌اندیشید؟ آیا به نظرتان با توجه به عرضه این بازی روی سه نسل متفاوت از کنسول‌ها، بهتر نبود که راک‌استار این آپگرید را به طور رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌داد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)