خانهاخبار
شیائومی پوکو F4 و F4 پرو چندین گواهی مختلف را دریافت کردند

شیائومی پوکو F4 و F4 پرو چندین گواهی مختلف را دریافت کردند

به تازگی دو گوشی شیائومی پوکو F4 و F4 پرو موفق به کسب چندین گواهی متفاوت شده‌اند که خبر از عرضه این گوشی‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.
۱۴۰۰/۱۲/۱۹

برند پوکو که زیر مجموعه شرکت شیائومی به حساب می‌آید؛ در هفته گذشته از دو گوشی پوکو M4 پرو و پوکو X4 پرو رونمایی کرد. حالا، چشم همگان به سری پرچمدار این برند یا همان سری F دوخته‌ شده است و با توجه به دریافت گواهی FCC توسط گوشی شیائومی پوکو F4 با شماره مدل 22021211RG و یک باتری ۴۴۰۰ میلی آمپری، به نظر می‌رسد که زمان زیادی تا عرضه این گوشی به بازار باقی نمانده است.

 

در عین حال، گوشی شیائومی پوکو F4 پرو نیز توانسته تا گواهی IMDA کشور سنگاپور را با شماره مدل 22011211G دریافت کند. همانطور که مشاهده می‌کنید؛ شماره مدل این گوشی شباهت زیادی به نسخه معمولی در این سری دارد.

در گواهی‌های صادر شده، شاهد اشاره مستقیمی به نام این گوشی‌ها نیستیم؛ اما پوکو F4 و F4 پرو پیش از این نیز با همین شماره مدل‌ها، در دیتابیس‌های دیگری دیده شده بودند. انتظار‌ها بر این بوده که نسخه معمولی همانند نسل پیشین یا پوکو F3، از چیپست کوالکام اسنپدراگون 870 استفاده کرده و در نسخه پرو، احتمالا شاهد به کار رفتن چیپست قدرتمند مدیاتک دیمنسیتی 9000 خواهیم بود.

image

 

به احتمال زیاد، این گوشی‌های پوکو دارای همان مشخصات سری ردمی K50 خواهند بود؛ زیرا دو گوشی پیشین این سری یعنی پوکو F2 و F3 نیز به ترتیب از طراحی و سخت افزار گوشی‌های ردمی K30 و K40 استفاده می‌کردند. درباره گوشی‌های سری پوکو F4 چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)