خانهاخبار
طراحی ریلمی جی‌تی نئو 3 در تیزری رسمی به نمایش گذاشته شد

طراحی ریلمی جی‌تی نئو 3 در تیزری رسمی به نمایش گذاشته شد

جدیدترین گوشی ریلمی به احتمال زیاد ماه جاری میلادی عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۱۲/۱۹

هفته گذشته بود که مدهاو شث (Madhav Seth)، مدیر مسئول برند ریلمی، اعلام کرد که جدیدترین گوشی این تولیدکننده یعنی ریلمی جی‌تی نئو 3 قرار است در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی شود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد برنامه زمانی رونمایی و معرفی ریلمی جی‌تی نئو 3 تغییر کرده است چرا که امروز مدیر بازاریابی ریلمی یعنی Xu Chase اعلام کرد که این گوشی هوشمند در ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد.

این مقام مسئول همچنین تیزری را از ریلمی جی‌تی نئو 3 در شبکه اجتماعی چینی وبیو (Webio) منتشر کرده است که طراحی پنل پشتی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد. براساس این تصویر، در پنل پشتی ریلمی جی‌تی نئو 3 دوربین سه‌گانه به همراه فلش LED در ماژول جزیره‌ای مستطیلی شکل قرار گرفته است. همچنین به نظر می‌رسد دوربین ریلمی جی‌تی نئو 3 از لرزشگیر اپتیکال نیز پشتیبانی می‌کند.

image

 

قبلا نیز ریلمی به طور رسمی تایید کرده بود که ریلمی جی‌تی نئو 3 به تراشه دایمنسیتی 8100 مجهز خواهد شد و از شارژ 150 واتی پشتیبانی خواهد کرد. شایان ذکر است ریلمی سایر جزئیات مشخصات فنی گوشی هوشمند خود را اعلام نکرده است ولی به لطف بنچمارک گیک‌بنچ و تاییدیه TENAA بخشی از مشخصات فنی ریلمی جی‌تی نئو 3 لو رفته است. در این راستا، ریلمی جی‌تی نئو 3 از نمایشگر امولد 6.7 اینچی فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد که میزبان سنسور اثرانگشت و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

image

 

همچنین انتظار می‌رود ریلمی جی‌تی نئو 3 با اندروید 12 و در دو مدل حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی و سه نسخه حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایتی عرضه شود. در بخش دوربین، ریلمی جی‌تی نئو 3 از دوربین سه‌گانه شامل سنسور 50 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. همانطور که قبلا نیز اشاره شده بود، ریلمی جی‌تی نئو در دو مدل باتری روانه بازار خواهد شد که شامل باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 150 واتی و شارژ 5000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 80 واتی است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)