خانهاخبار
گلکسی M53 5G در گیک‌بنچ لیست شد

گلکسی M53 5G در گیک‌بنچ لیست شد

گلکسی M53 5G از تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۹۰۰ برخوردار خواهد بود.
۱۴۰۰/۱۲/۱۸

اکنون پس از رونمایی خانواده گلکسی S22، سامسونگ باید به فکر گوشی‌های میان‌رده و پایه خود باشد؛ دسته‌ای که بخش مهمی از درآمد این شرکت را تأمین می‌کند. یکی از آن‌ها، سری گلکسی M است. این خانواده در پایین‌ترین سطح قیمت رقابت کرده و به موجب آن، غول کره‌ای قادر است با تولیدکنندگان چینی مقابله کند.

image

 

سامسونگ اکنون مشغول کار کردن روی جانشین گلکسی M52 5G است. دستگاهی که در کمال انتظار، گلکسی M53 5G نام خواهد داشت. این گوشی اکنون در لیست بنچ‌مارک گیک‌بنچ دیده شده و پردازنده آن لو رفته است.

سامسونگ به جای کوالکام، مدیاتک را برای گلکسی M53 5G برگزید

اگر به خاطر داشته باشید، سامسونگ برای گلکسی M52 5G از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 778G بهره برد که عملکرد خوبی را از خود نشان داد. این تراشه توانست برنامه‌ها را به خوبی باز کند، انیمیشن‌ها را روان اجرا کرده و هیچ تأخیری در جابجایی میان اپلیکیشن‌ها نداشت. ضمناً گلکسی M52 5G اکثر بازی‌ها را بدون مشکل اجرا کرد.

طبعا انتظار می‌رود که گلکسی M53 5G، حداقل از نسل قبلی خود ضعیف‌تر نبوده و عملکرد مشابهی داشته باشد. با توجه به اینکه طبق لیست گیک‌بنچ، بار پردازشی این گوشی بر دوش تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۹۰۰ بوده، نباید انتظار پیشرفت عظیمی را داشته باشیم و تنها می‌توان امیدوار بود که بتواند در حد گلکسی M52 5G باشد.

در حال حاضر، جزئیات دیگری از این دستگاه در دسترس نیست. اما می‌توان انتظار داشت که شباهت زیادی به گلکسی M52 5G داشته باشد. همچنین شنیده شده که این گوشی اکنون در حال آزمایش در هند بوده و ضمناً، در اروپا نیز عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)