خانهاخبار
مینگ چی کو: مک بوک ایر جدید با طراحی متفاوت و تنوع رنگ بیشتر امسال روانه بازار می‌شود

مینگ چی کو: مک بوک ایر جدید با طراحی متفاوت و تنوع رنگ بیشتر امسال روانه بازار می‌شود

مینگ چی کو افشاگر معتبر محصولات اپل اظهار کرده که مک بوک ایر جدید قرار است امسال با طراحی جدید و رنگ‌های بیشتر عرضه شود.
۱۴۰۰/۱۲/۱۸

بعد از رویداد دیشب شاهد آن بودیم که مک بوک ایر جدید معرفی نشد. حالا مینگ چی کو، تحلیلگر با سابقه محصولات اپل در یادداشتی اظهار کرده که مک بوک ایر جدید، امسال با طراحی متفاوت و رنگ‌های متنوع احتمالا تا سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شود. او‌ همچنین افزوده که این دستگاه که تولید انبوه آن از سه ماهه دوم یا سوم امسال شروع خواهد شد‌ فاقد فن‌آوری mini-LED خواهد بود و با یک مدل از سری تراشه‌های M1 قرار است عرضه شود.

شایعات قبلی در مورد مک بوک ایر جدید حاکی از آن بود که این دستگاه طراحی متفاوت نسبت به مدل فعلی دارد و بیشتر شبیه به مدل‌های جدید مک بوک پرو است. به علاوه تنوع رنگ بیشتر و بدنه نازکتر و سبکتر هم از دیگر ویژگی‌هایی است که در این شایعات مطرح شده بود که با اطلاعات مینگ چی کو همخوانی دارد.

image

اما در مورد نوع تراشه به کار رفته در مک بوک ایر جدید یک نوع مغایرت بین شایعات قبلی و اظهارات مینگ چی کو وجود دارد. قبلا این مورد مطرح شده بود که مک بوک ایر جدید از تراشه M2 استفاده خواهد کرد، در حالی که آقای کو رسما گفته که تراشه M1 را در این مک بوک خواهیم دید. با این حال معلوم نیست که منظور مینگ چی کو یک نوع تراشه قدیمی M1 بوده یا اینکه منظورش این بود که مک بوک ایر جدید از یک تراشه Apple Silicon استفاده خواهد کرد.

هنوز دقیقا مشخص نیست که مک بوک ایر جدید در چه زمانی معرفی شود، اما اپل می‌تواند این دستگاه را در یکی از رویدادهای خود مانند WWDC که حدودا دو تا سه ماه به آن باقی مانده، یا در مراسم پاییز خود همراه با آیفون‌های جدید معرفی کند. آخرین بار مک بوک ایر در سال ۲۰۲۰ با چیپست M1 و برخی بهبودهای دیگر به روزرسانی شد. حال باید دید بعد از گذشت تقریبا دو سال، اپل چه زمانی قرار است مدل جدید این لپ‌تاپ محبوب و پر فروش را معرفی کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)