خانهاخبار
مشخصات فنی و رندرهای شیائومی 12 الترا متتشر شد

مشخصات فنی و رندرهای شیائومی 12 الترا متتشر شد

جدیدترین شایعات منتشر شده پیرامون شیائومی 12 الترا خبر از دوربین چهارگانه جدید و باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی آن می‌دهند.
۱۴۰۰/۱۲/۱۸

دیروز گزارشی در دسترس کاربران قرار گرفت مبنی بر اینکه شیائومی احتمالا عرضه پرچمدار پرمیوم خود یعنی شیائومی 12 الترا را به تعویق خواهد انداخت چرا که این غول فناوری چینی قصد دارد پرچمدار خود را به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس مجهز کند. در همین راستا، احتمالا شیائومی 12 الترا در نیمه دوم سال میلادی جاری معرفی و رونمایی خواهد شد. حالا بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، رندرهایی جدید همراه با بخشی از مشخصات فنی شیائومی 12 الترا در وبسایت‌های خبری قرار گرفت که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت. 

image

 

طبق این اطلاعات جدید که توسط افشاگر Shadow-Leaks اعلام شده است، شیائومی 12الترا از نمایشگر 6.73 اینچی امولد E5 با رزولوشن 2K بهره می‌برد که از فناوری LTPO 2.0 برخوردار است. به علاوه، نمایشگر این گوشی پرمیوم از عمق رنگ ده بیتی و نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند. همچنین در این گزارش ذکر شده است قلب تپنده شیائومی 12 الترا تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک است که با توجه به خبری که دیروز مننتشر شد، به نظر می‌رسد چندان دقیق نباشد.

در بخش دوربین، شیائومی 12 الترا از دو دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی و فوق عریض با سنسور IMX766 سونی بهره می‌برد. همراه با این دوربین‌ها، یک لنز پرتره  16 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 48 مگاپیکسلی با سنسور IMX586 نیز در پنل پشتی شیائومی 12 الترا قرار دارد. شایان ذکر است که مشخصات فنی دوربین‌ شیائومی 12 الترا ذکر شده در این گزارش با آنچه قبلا شایعه شده است تفاوت دارد و شایعات قلبی اذعان داشته‌اند که دوربین‌های شیائومی 12 الترا مشابه شیائومی 11 الترا است و از همان دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی اصلی، 48 مگاپیکسلی فوق عریض و 40 مگاپیکسلی تله‌فوتو پریسکوپی بهره خواهد برد.

image

در نهایت این افشاگر اعلام کرده است که منبع تغذیه شیائومی 12 الترا باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ فوق سریع 120 واتی است. از دیگر مشخصات پرچمدار پرمیوم شیائومی می‌توان به اندروید 12 بر پایه رابط کاربری MIUI، اسپیکرهای استریو و گواهی ضدآب و گرد و غبار IP68 اشاره کرد.  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)