خانهاخبار
اپل نمایشگر ۲۷ اینچی Studio Display را با وضوح 5K، اسپیکرها و دوربین با کیفیت معرفی کرد

اپل نمایشگر ۲۷ اینچی Studio Display را با وضوح 5K، اسپیکرها و دوربین با کیفیت معرفی کرد

اپل با رونمایی از مانیتور مقرون به صرفه خود حالا گزینه‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار داده و مدل جدید نمایشگر اپل کیفیتی سطح بالا را با قیمتی مناسبتر ارائه می‌دهد.
۱۴۰۰/۱۲/۱۷

اپل از نمایشگر ۱۵۹۹ دلاری خود رونمایی کرد. مانیتور جدیدی که قرار است مکمل مک استودیو، کامپیوتر دسکتاپ جدید اپل و جایگزین مقرون به صرفه‌تر با وضوح پایین‌تر برای Pro Display XDR باشد.

در رویداد امشب اپل بعد از سال ۲۰۱۹ که Pro Display XDR را در کنار مک پرو معرفی کرد، برای اولین بار نمایشگر مقرون به صرفه خود Studio Display را همانطور که در شایعه‌ها هم‌آمده بود با پردازنده اختصاصی قدرتمند اپل A13 Bionic معرفی کرد.

صفحه نمایش Studio Display برای همراهی و مطابقت با مک استودیو جدید طراحی شده است و چیزی را ارائه می‌دهد که اپل آن را طراحی تمام صفحه با حاشیه‌های باریک می‌نامد. این صفح نمایش ۲۷ اینچی و ۲۱۸ پیکسل بر اینچ، کیفیت خوب 5K را ارائه می‌دهد.

image

 

طبق گفته مدیر برنامه‌های مهندسی مک اپل، این نمایشگر دارای ویژگی‌هایی باور نکردنی است که هیچ نمایشگر دسکتاپ دیگری نمی‌تواند آنها را ارائه دهد و تجربه یکپارچه‌ای را فراهم می‌کند که کاربران مک دوست دارند. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۲۷ اینچی با مجموع ۱۴٫۷ میلیون پیکسل و تراکم ۲۱۸ پیکسل بر اینچ است که آن را به یک صفحه نمایش 5K تبدیل می‌کند. همچنین با ۶۰۰ نیت روشنایی و پشتیبانی از بالای یک میلیارد رنگ تصاویر را با جزئیات فوق‌العاده و زنده عرضه می‌کند.

این مانیتور همچنین دارای ویژگی True Tone و پوشش ضد انعکاس نور با کیفیتی است که خواندن و مشاهده تصاویر را بسیار راحت می‌کند. پایه نمایشگر جدید اپل طوری طراحی شده که امکان کج شدن تا ۳۰ درجه را فراهم می‌کند. بدنه باریک آن هم از جنس آلومینیوم مرغوب ساخته شده است.

در قسمت صدا هم شش اسپیکر High Fidelity با پشتیبانی از Spatial Audio و Dolby Atmos به همراه سه عدد میکروفون باعث شده تا کیفیت صدایی به مانند اسم این مانیتور در حد استودیو را دریافت کنید.

یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی هم در قسمت وسط بالای Studio Display با ویژگی Center Stage قرار داده شده که  برای یک مانیتور در نوع خود منحصر به فرد است.

حالا نوبت به پورت‌های دستگاه می‌رسد که با وجود سه عدد USB-C با پشتیبانی سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه، و یک پورت Thunderbolt، شما قادر خواهید بود که دستگاه‌های زیادی را به صفحه نمایش جدید اپل متصل کنید. جالب است که مانیتور جدید اپل قادر است مک بوک پرو شما را با قدرت ۹۶ وات شارژ کند همچنین به طور همزمان شما می‌توانید سه عدد Studio Display را به یک مک بوک وصل کنید.

این دومین نمایشگر اپل است که این شرکت معرفی کرده و حالا خریداران دو گزینه را پیش روی خود دارند، یکی Pro Display XDR که بالاترین مدل نمایشگر اپل است و دیگری Studio Display که ارزانتر از اولی است اما هردو مناسب کاربران حرفه‌ای هستند و سطح بالایی از کیفیت را ارائه می‌دهند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)