خانهاخبار
Mac Studio اپل با تراشه بی‌نظیر M1 Ultra در یک پکیج جمع و جور معرفی شد

Mac Studio اپل با تراشه بی‌نظیر M1 Ultra در یک پکیج جمع و جور معرفی شد

اپل از مک استودیو با سخت‌افزاری فوق‌العاده قدرتمند و هیجان‌انگیز رونمایی کرد.
۱۴۰۰/۱۲/۱۷

اپل از مک استودیو رونمایی کرد. یک دستگاه فوق‌العاده قدرتمند با عملکرد بسیار بالا، اما در اندازه‌ای تقریبا دو برابر مک مینی.

همانطور که انتطار می‌رفت و در خبرهای به بیرون درز کرده دیده بودیم، این دستگاه در جایگاهی بین مک مینی و مک پرو قرار می‌گیرد، چه از نظر ابعاد و چه از نظر عملکرد. این دستگاه کاربران حرفی‌ای را هدف قرار داده و نوید عملکرد سطح بالایی را می‌دهد اما باید در نظر داشت که شما در کنار آن نیاز به خرید یک مانیتور خواهید داشت.

اندازه‌هایی که به طور رسمی از این دستکاه ارائه شده عرض و عمق ۱۹٫۵ سانتی‌متر با ارتفاع ۹٫۴ سانتی‌متر است که تقریبا می‌شود گفت که مانند یک مک مینی است اما دو برابر بلندتر از آن.

image

 

در جلو این دستگاه یک شیار SDXE، یک جفت پورت USB-C برای مدل M1 Max و برای مدل M1 Ultra از نوع Thunderbolt 4 قرار داده شده است. در پشت هم چهار عدد پورت Thunderbolt 4، اترنت ۱۰ گیگابیتی، دو عدد USB-A، یک HDMI، به همراه جک ۳٫۵ میلی‌متری تقریبا شما را از هر نوع USB Hub بی‌نیاز می‌کند. اتصال Wifi 6 و بلوتوث 5.0 هم از دیگر ویژگی‌های این مک جدید است.

مک استودیو به دلیل استفاده از M1 Max، M1 Ultra و یک موتور رسانه‌ای به منظور رمزگذاری و رمزگشایی ویدیو برای برای کاربران حرفه‌ای خلاق گزینه‌ای بسیار جذاب به نظر می‌رسد. بالاترین کانفیک مک استودیو گزینه‌های پردازنده M1 Ultra، با ۲۰ هسته CPU، پردازنده گرافیکی ۶۴ هسته‌ای، ۳۲ هسته موتور عصبی، و حداکثر ۱۲۸ گیگابایت رم را در اختیار شما قرار می‌دهد که دستگاهی بی نظیر و قدرتمند خواهد بود. همچنین حافظه داخلی مک استودیو هم از گزینه‌های جذابی برخوردار است که تا ۸ ترابایت حافظه را در اختیار شما قرار می‌دهد.

با توجه به مشخصات سخت‌افزاری مک استودیو به نظر شما شما ارزش خرید این دستگاه چقدر است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)