خانهاخبار
نسل بعدی گلکسی بادزهای سامسونگ احتمالا در مرداد ۱۴۰۱ در رویداد Unpacked معرفی شود

نسل بعدی گلکسی بادزهای سامسونگ احتمالا در مرداد ۱۴۰۱ در رویداد Unpacked معرفی شود

پیش‌بینی می‌شود یک عضو جدید به خانواده گلکسی بادز اضافه شود.
۱۴۰۰/۱۲/۱۸

امروزه پیش‌بینی زمان معرفی یک آیفون یا گلکسی جدید بسیار آسان است. اما هردو شرکت همواره قصد داشته در بخش هدفون‌های بی‌سیم، غیرقابل پیش‌بینی عمل کرده و چیزهای جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهند.

image

 

پس از اینکه سامسونگ از اولین نسل گلکسی بادزها در مارس ۲۰۱۹ (اسفند ۱۳۹۷) رونمایی کرد، به دنبال آن گلکسی بادز پلاس و گلکسی بادز پرو را به ترتیب در فوریه ۲۰۲۰ (بهمن ۱۳۹۸) و ژانویه ۲۰۲۱ (دی ۱۳۹۹) عرضه کرد. همچنین بسیاری از طرفداران سامسونگ انتظار دارند تا برند محبوبشان یک رقیب دیگر را برای ایرپادهای اپل عرضه کند.

اما طبق گفته افشاگر فعال در توییتر به نام chunvn8888، سامسونگ ممکن است در آگوست ۲۰۲۲ (مرداد ۱۴۰۱)، یک گلکسی بادز جدید معرفی کند. البته او در ادامه گفت که هیچ اطلاعاتی از این دستگاه در اختیار ندارد و تنها چیزی که می‌داند، وجود این گجت است.

از آنجایی که این روزها نام‌های زیادی مانند گلکسی بادز 3 یا گلکسی بادز پرو 2 به گوش نمی‌رسد، احتمالا کسی انتظار هدفون بی‌سیم جدید سامسونگ را در سال جاری نداشت. همچنین اپل هم در منتظر گذاشتن طرفداران برای ایرپاد جدید سابقه پر و پیمانی دارد. به طوری که غول آمریکایی هواداران خود را بیش از ۳۰ ماه در انتظار ایرپاد 3 نگه داشت و اکنون با گذشت تقریبا ۲ سال و نیم، همچنان خبری از ایرپاد پرو 2 نیست.

اما سامسونگ همیشه دوست دارد تدابیر جداگانه‌ای در مقایسه با اپل داشته باشد. به همین دلیل، انتظار می‌رود گلکسی بادز پرو 2 بالاخره در سال ۲۰۲۲ رسما رونمایی شود.

در صورت معرفی این گجت، گلکسی بادز پرو 2 احتمالا از یک کیس شارژ بی‌سیم برخوردار بوده که ظرفیت باتری آن نیز افزایش یافته است. همچنین این گجت، از الان خبر از یک رویداد هیجان‌انگیز Unpacked در تابستان را می‌دهد.

البته بعید به نظر می‌رسد نسل جدید هدفون بی‌سیم، تنها محصولات معرفی شده سامسونگ در این رویداد باشد. انتظار می‌رود غول کره‌ای در Unpacked تابستانه خود از نسل جدید گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ و همچنین گلکسی واچ 5 رونمایی کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)