خانهاخبار
در لیست ده‌تایی پرفروش‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۲۱، هفت گوشی متعلق به اپل هستند!

در لیست ده‌تایی پرفروش‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۲۱، هفت گوشی متعلق به اپل هستند!

شرکت اپل در سال ۲۰۲۱، موفقیت‌های چشمگیری را داشته و در لیستی که از ده گوشی پرفروش این سال منتشر شده است؛ هفت گوشی متعلق به این برند هستند.
۱۴۰۰/۱۲/۱۸

گروه آماری کانترپوینت ریسرچ به تازگی لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۲۱ را منتشر کرده است که در بین ده مدل گوشی دیده شده در آن، هفت مدل متعلق به شرکت اپل هستند!

image

 

گوشی آیفون 12، پرفروش‌ترین دستگاه این شرکت در سال ۲۰۲۱ بوده و پس از آن، گوشی‌های آیفون 12 پرو مکس و آیفون 13، در مقام‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند. گوشی آیفون 12 پرو مقام چهارم را به خود اختصاص داده و مقام پنجم، متعلق به گوشی آیفون 11 است که در سال ۲۰۱۹، شاهد عرضه آن به بازار بودیم.

سامسونگ و شیائومی، تنها برند‌هایی هستند که به غیر از اپل، جایگاهی را در این لیست به خود اختصاص داده‌اند. گوشی سامسونگ گلکسی A12، در مقام ششم قرار داشته و دو گوشی شیائومی ردمی 9A و ردمی 9، به ترتیب در مقام‌های هفتم و دهم قرار گرفته‌اند.

آیفون SE 2020 نیز هشتمین گوشی پرفروش در سال ۲۰۲۱ محسوب شده و پس از آن، پرچمدار فعلی اپل یا همان آیفون 13 پرو مکس در مقام نهم قرار دارد. گوشی‌های دیده شده در این لیست، شامل حدودا ۱۹ درصد از فروش کلی بازار گوشی‌های هوشمند شده‌اند که نسبت به سال ۲۰۲۰، رشدی ۳ درصدی داشته است.

image

 

درباره لیست ده مدل از پرفروش‌ترین گوشی‌های سال گذشته میلادی و موفقیت چشمگیر شرکت اپل چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)