خانهاخبار
اقتباس تلویزیونی God of War توسط آمازون پرایم ویدیو ساخته می‌شود!

اقتباس تلویزیونی God of War توسط آمازون پرایم ویدیو ساخته می‌شود!

پلتفرم آمازون پرایم ویدیو قصد ساخت یک اقتباس تلویزیونی از بازی انحصاری محبوب پلی استیشن یا همان God of War را دارد.
۱۴۰۰/۱۲/۱۸

به نظر می‌رسد که پلتفرم آمازون پرایم ویدیو، قصد گسترش سر‌یال‌های مبنی بر گیم خود را داشته و این بار، به سراغ سری محبوب God of War رفته است. به گفته خبرگزاری Deadline، پرایم ویدیو در حال مذاکره با پلی استیشن جهت ساخت اقتباسی تلویزیونی از این فرنچایز محبوب است.

سازندگان سر‌یال The Expanse در کنار تهیه کنندگان آن مانند «مارک فرگس» و «هاوک آستبی»، قرار است تا روی این پروژه کار کنند. نام تهیه کننده سر‌یال The Wheel of Time یعنی «ریف جادکینز» نیز با این پروژه گره خورده است.

image

 

در صورت اخذ این لایسنس توسط پرایم ویدیو، God of War در کنار The Last of Us و Twisted Metal، سومین فرنچایز انحصاری پلی استیشن بوده که اقتباسی تلویزیونی از آن ساخته خواهد شد. اقتباس سینمایی فرنچایز محبوب دیگر پلی استیشن یا همان Uncharted، مدتی پیش با بازی «تام هالند» در نقش «نیتن دریک» اکران شد. همچنین قرار است تا در آینده نزدیک، شاهد ساخت یک فیلم سینمایی از بازی Ghost of Tsushima نیز باشیم.

سر‌یال The Last of Us، توسط شبکه HBO ساخته شده و در سوی دیگر، اقتباس تلویزیونی Twisted Metal بر روی سرویس استریم آنلاین شبکه NBC قرار خواهد گرفت. علاقه آمازون پرایم ویدیو به ساخت سر‌یال‌های مربوط به بازی‌ها، در اینجا به پایان نمی‌رسد. آنها در حال ساخت یک اقتباس تلویزیونی از Fallout هستند که توسط سازندگان سر‌یال Westworld تولید شده و «والتن گاگینز» در آن بازی می‌کند. یک سر‌یال الهام گرفته از فرنچایز Mass Effect نیز توسط پرایم ویدیو در دست ساخت است.

image

 

God of War یکی از قدیمی‌ترین فرنچایزهای انحصاری پلی استیشن است. ولی به احتمال زیاد در سر‌یال تلویزیونی آن، از جدیدترین نسخه این سری که در سال ۲۰۱۸ توسط سانتا مونیکا استودیوز منتشر شد؛ الهام گرفته می‌شود. شخصیت اصلی این سری، یک اسپارتایی به نام «کریتوس» بوده که پسر «زئوس»، قدرتمندترین خدا در اساطیر یونان است. کریتوس پس از سه گانه God of War و قتل تقریبا تمامی خدایان یونانی، به کشور‌های اسکاندیناوی می‌رود و زندگی تازه‌ای را برای خود آغاز می‌کند. داستان ریبوت این سری که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، رابطه کریتوس با پسرش «اتریوس» و مبارزات وی با خدایان و اساطیر اسکاندیناویایی را به تصویر می‌کشد.

بازی God of War با بازخورد بسیار مثبتی از سوی منتقدین و گیمر‌ها روبرو شده و یکی از موفق‌ترین ریبوت‌های چندین سال اخیر به حساب می‌آید. ادامه این بازی که God of War: Ragnarok نام دارد؛ قرار است در سال ۲۰۲۲ برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شود. این بازی، آخرین نسخه در دنیای اساطیر اسکاندیناویایی God of War بوده و پس از آن، ماجرا‌های «کریتوس» و «اتریوس» در این جهان پایان می‌یابد.

image

 

به نظر می‌آید که آمازون در حال حاضر شدیدا به ساخت اقتباس‌های تلویزیونی علاقه دارد. یک سر‌یال از سری کتاب‌های بسیار محبوب The Lord of the Rings نیز توسط آنها در دست ساخت است که نام آن، The Lord of the Rings: The Rings of Power خواهد بود. مدتی پیش، شاهد انتشار نخستین تیزر از این سر‌یال بودیم که با واکنش‌های چندان مثبتی روبرو نشد.

درباره سر‌یال تلویزیونی God of War‌ چه می‌اندیشید؟ با وجود موفقیت اخیر سر‌یال انیمیشنی Arcane که اقتباسی از بازی محبوب League of Legends‌ است؛ چرا اقتباس‌های تلویزیونی از بازی‌های ویدیویی، بهتر از نمونه‌های سینمایی از آب در می‌آیند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)