خانهاخبار
اطلاعات افشا شده دقیقه آخری در مورد آیفون SE 2022

اطلاعات افشا شده دقیقه آخری در مورد آیفون SE 2022

در آستانه رویداد امشب اپل، در حالی دیگر چیزی به شروع مراسم اپل نمانده، اطلاعات جدیدی از آیفون SE جدید که قرار است امشب معرفی شود به بیرون درز کرده.
۱۴۰۰/۱۲/۱۷

اطلاعات افشا شده لحظه آخری در مورد آیفون SE 2022 جزئیات بیشتری از این گوشی، از جمله مشخصات و قیمت را به دست‌ می‌دهد.

در فاصله کمی از رویداد اپل یک افشاگر کره‌ای به نام Lanzuk گزارش داده که جزئیاتی را مستقیما از منبعی در زنجیره تامین تایوانی اپل به دست آورده است. به گفته این منبع نامشخص، آیفون SE جدید همان قیمت ۳۹۹ دلاری مدل فعلی را خواهد داشت. او همچنین اطلاعات جدیدی را از این گوشی منتشر کرده که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم:

پردازنده A15 Bionic

حافظه رم ۴ گیگابایتی

پشتیبانی از شارژ MagSafe

محافظ صفحه Ceramic Shield ( که در آیفون‌های ۱۲ و ۱۳ شاهد آن بودیم )

ظرفیت باتری افزایش یافته نسبت به مدل ۲۰۲۰

بهبودهای نسبی در دوربین‌ها

در مورد قسمت آخر این موارد باید گفت که همانطور که در گزارشات قبل هم گفتیم اپل به بهبودهای نرم‌افزاری در دوربین‌ اکتفا خواهد کرد و قرار نیست سنسور جدیدی اضافه شود. همچنین طراحی این گوشی نیز به مانند مدل قبلی آن و به همراه Touch ID خواهد بود.

image

 

Lanzuk سابقه ترکیبی نسبی در مورد افشای اطلاعات دارد. به هرحال آخرین مواردی که او در مورد آیفون SE 2022 افشا کرده با اطلاعاتی که مینگ چی کو داده بود کاملا مطابقت دارد.

به نظر شما اگر این اطلاعات درست باشد آیا قیمت آیفون SE جدید با توجه به ویژگی‌های آن کاملا مقرون به صرفه است و می‌تواند فروش خوب مدل ۲۰۲۰ خود را تجربه کند یا حتی فراتر از آن رود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)