خانهاخبار
گلکسی A73 با دریافت گواهی بلوتوث، یک قدم دیگر به رونمایی نزدیک شد

گلکسی A73 با دریافت گواهی بلوتوث، یک قدم دیگر به رونمایی نزدیک شد

گلکسی A73 به زودی معرفی خواهد شد.
۱۴۰۰/۱۲/۱۷

گلکسی A73، میان‌رده شرکت سامسونگ بوده که از ماه سپتامبر (شهریور) شایعات زیادی را به خود اختصاص داده است. اکنون این گوشی با دریافت گواهی بلوتوث خود، بیش از پیش به رونمایی نزدیک شده است.

image

 

وب‌سایت Bluetooth SIG، دو مدل از گلکسی A73 5G را در پایگاه داده خود لیست کرده است: SM-A736B و SM-A736B_DS. کد مدل دوم نیز، با پشتیبانی از دو سیم‌کارت ارائه خواهد شد.

image

گواهی بلوتوث گلکسی A73 5G

اما این منبع، به جز بلوتوث نسخه ۵.۰ هیچ جزئیاتی از گلکسی A73 5G فاش نکرده است. اما با این حال، SM-A736B دیروز در گیک‌بنچ ظاهر شد و مشخصات کلیدی آن لو رفت: پردازنده اسنپدراگون 778G، رم ۸ گیگابایتی و اندروید ۱۲.

همچنین مشخصاتی که قبل‌تر از این گوشی فاش شده بود عبارتند از نمایشگر ۶.۷ اینچی با پنل AMOLED که کیفیت تصویر Full HD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌دهد. گلکسی A73 دارای استاندارد IP67 است و انرژی آن توسط یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت تأمین شده که از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. به این مشخصات، ماژول دوربین چهارگانه با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و لنزهای ۱۲، ۸ و ۲ مگاپیکسلی را نیز اضافه کنید.

image

رندر لو رفته از گلکسی A73 5G

در آخر، هنوز هیچ خبری به صورت رسمی از سوی سامسونگ در مورد گلکسی A73 5G وجود ندارد. اما انتظار می‌رود غول کره‌ای به زودی این گوشی را رسمی کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)