خانهاخبار
قیمت برخی خودرو‌ها در بازی Gran Turismo 7 معادل ۴۰ دلار است!

قیمت برخی خودرو‌ها در بازی Gran Turismo 7 معادل ۴۰ دلار است!

بازی مسابقه‌ای Gran Turismo 7 که جدیدترین انحصاری پلی استیشن محسوب می‌شود؛ به تازگی منتشر شده و سیستم پرداخت‌های درون برنامه‌ای آن کمی جنجالی است.
۱۴۰۰/۱۲/۱۷

جدیدترین بازی شبیه ساز اتومبیل-رانی Gran Turismo 7 که به طور انحصاری برای کنسول‌های پلی استیشن منتشر شده است؛ دارای سیستم پرداخت‌های درون برنامه‌ای جدیدی بوده که در بین بازیکنان جنجالی شده است. در نسخه‌های پیشین، اگر قصد خرید خودرو‌های اضافی را داشتید؛ امکان خرید مستقیم آنها با پول واقعی وجود داشت؛ اما در Gran Turismo 7، این قابلیت حذف شده و باید ابتدا با پول واقعی خود، کردیت درون بازی را خریداری کرده و سپس به وسیله آن، ماشین مورد نظر خود را آنلاک کنید.

image

 

این امر، موجب آن شده که قیمت برخی خودرو‌ها در این بازی به مبلغ بسیار بالای ۴۰ دلار برسد. قیمت کردیت‌ها یا همان واحد پول درون بازی در Gran Turismo 7، از ۲.۴۹ دلار برای ۱۰۰٫۰۰۰ کردیت آغاز شده و برای خرید ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ کردیت، باید ۲۰ دلار هزینه کنید.

با وجودی که امکان کسب این کردیت‌ها از طریق بازی کردن وجود دارد؛ این سیستم جدید پرداخت‌های درون برنامه‌ای کمی ناعادلانه بوده و کاربر را مجبور به خرید کردیت‌های بیشتری از آنچه نیاز دارد؛ می‌کند. برای مثال، اگر بخواهید یک ماشین به قیمت ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ کردیت را خریداری کنید؛ باید کردیت‌های ۲ میلیونی را دو بار خریداری کرده که مبلغ آنها، به ۴۰ دلار خواهد رسید.

image

 

احتمالا تولید کنندگان Gran Turismo 7 در کنار کسب درآمد بیشتر، قصد این را نیز داشته‌اند تا بازیکنان تشویق به ادامه بازی برای جمع کردن کردیت‌ها و خریدن ماشین رویایی خود شوند؛ اما حذف گزینه خرید خودرو‌ها به طور مستقیم، حرکت مشتری مدارانه‌ای از طرف استودیوی پالیفانی دیجیتال نیست. آنها حداقل می‌توانستند تا امکان خرید کردیت‌های ۱ میلیونی را نیز فراهم کنند تا کاربران مجبور به خرید کردیت بیشتری از آنچه برای خرید خودرو نیاز دارند؛ نشوند.

در هر صورت، به نظر می‌رسد که باید به حضور خرید‌های درون برنامه‌ای در بازی‌ها عادت کنیم. بازی Gran Turismo 7 یک شبیه‌ ساز مسابقه‌ای با گیمپلی بسیار دقیق و گرافیک عالی بوده و توانسته تا با استقبال خوبی از سوی منتقدین روبرو شود.

image

 

آیا دارای کنسول پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 5 هستید و این بازی را تجربه کرده‌اید و یا چندان طرفدار شبیه ساز‌های مسابقه‌ای نیستید و عناوین آرکیدی-محور را ترجیح می‌دهید؟ نظرات خود را درباره Gran Turismo 7 با ما در میان بگذارید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)