خانهاخبار
افشای جدید مدعی است شیائومی 12 اولترا از سنسور جدید سونی برخوردار خواهد بود

افشای جدید مدعی است شیائومی 12 اولترا از سنسور جدید سونی برخوردار خواهد بود

نسخه برتر سری شیائومی 12، از لنزی جدید بهره خواهد برد.
۱۴۰۰/۱۲/۱۷

جدیدترین خانواده پرچم‌داران شیائومی اکنون معرفی شده، اما همچنان خبری از نسخه اولترا این سری نیست؛ اما اکنون افشاگری مدعی شده این گوشی از سنسور دوربین جدید سونی برخوردار خواهد بود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر، با ما در جی اس ام همراه باشید.

کمپانی چینی شیائومی خانواده پرچم‌دار شیائومی 12 را با ۳ عضو معرفی کرد؛ اما طرفداران همچنان بی‌صبرانه منتظر نسخه اولترا این سری هستند. اخیرا چند مورد اطلاعات لو رفته خبر از ماژول دوربین چهارگانه این گوشه داده و افشاگری به نام Digital Chat Station، این موضوع را تأیید کرده است.

image

تصویر از ماژول دوربین پشتی احتمالی شیائومی 12 اولترا

این افشاگر دو تصویر منتشر کرده که در ادامه خواهید دید و پنل پشتی این گوشی را در دو رنگ سیاه و سفید به تصویر کشیده است. او همچنین مدعی بود که شیائومی 12 اولترا، از سنسور دوربین جدید سونی به نام IMX8xx برخوردار خواهد بود.

لازم به ذکر است که اعداد این حسگرها معنای خاصی نداشته، زیرا آن‌ها متوالی هستند. همچنین باید دید سونی چه نامی برای این سنسور خواهد برگزید.

طبق شایعات قبلی، شیائومی 12 اولترا از همان لنزها استفاده خواهد کرد؛ یعنی دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور ۴۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۵ برابری و لنز اولتراواید ۴۸ مگاپیکسلی؛ اما تفاوت اصلی را، حسگر پشت لنز اصلی ایجاد خواهد کرد. کمپانی چینی تا کنون در مورد عرضه جهانی سری شیائومی 12 حرفی نزده، بنابراین می‌توان گفت که انتظار زیادی برای دستیابی به این گوشی پیش‌روی کاربران است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)