خانهاخبار
سامسونگ در فکر یک گوشی تاشوی عجیب است!

سامسونگ در فکر یک گوشی تاشوی عجیب است!

گویا سامسونگ قصد دارد بار دیگر صنعت فناوری را انگشت به دهان بگذارد.
۱۴۰۰/۱۲/۱۷

به نقل از گزارشات، سامسونگ در اندیشه یک گوشی تاشو جدید بوده که کاملا با آنچه تا کنون از گوشی تاشو می‌شناختیم مغایرت دارد. کمپانی سامسونگ، همواره یکی از برترین پیشتازان فناوری‌های جدید بوده است؛ گوشی‌های تاشو نیز یکی از آن‌ها بوده که کمپانی کره‌ای اکنون رهبری آن را بر عهده دارد. با این حال به نظر می‌رسد پتنت جدید این غول فناوری خبر از عجیب‌ترین طراحی یک گوشی هوشمند را می‌دهد.

به نقل از گزارش وب‌سایت Let’s Go Digital، یک پتنت ثبت شده جدید از سوی سامسونگ در دفتر جهانی مالکیت معنوی (WIPO) مشاهده شده که دارای یک نمایشگر چرخان در نیمه بالایی دستگاه خواهد بود؛ تصاویر پایین جزئیات بهتری از این گوشی در اختیار شما قرار می‌دهند.

image

تصویری از پتنت جدید سامسونگ برای گوشی تاشو احتمالی آینده

نمایشگر تاشوی این گوشی، در نیمه بالایی دستگاه قرار داشته و در صورت عدم استفاده، در کنار دوربین‌های پشتی قرار می‌گیرد. کاربران می‌توانند با استفاده از آن، نمایشگر گسترده‌تری در نیمه بالایی داشته باشد و صفحه نمایشی به شکل L برعکس را تجربه کنند.

image

تصویر گوشی تاشو احتمالی سامسونگ

به گفته رسانه Let’s Go Digital، این طراحی، یک لولا در سمت چپ پایین و همچنین سه آهن‌ربا برای چسبیدن نمایشگر به قاب پشتی را می‌طلبد. همچنین پتنت جدید اشاره کرده که نمایشگر توسط شیشه بسیار نازکی محافظت خواهد شد.

اما در مورد کارایی آن، می‌توان به مولتی تسکینگ اشاره کرد؛ به عنوان مثال می‌توان منظره‌یاب دوربین را در نمایشگر ثانویه قرار داده و از صفحه نمایش اصلی، برای کنترل‌های دوربین یا برنامه دیگری استفاده کرد.

همچنین نیمه بالایی عریض، می‌تواند برای پخش ویدیو و مصرف محتوا مفید واقع شود؛ ضمنا، از این نمایشگر در حالت تا شده می‌توان برای ثبت عکس‌های سلفی با دوربین پشتی استفاده کرد.

اما همچنان سوالات زیادی در مورد این طراحی وجود دارد؛ گوشی‌های تاشو این روزها دوام خوبی را در بخش نمایشگر ارائه داده، اما همچنان با نمایشگرهایی با بهره‌گیری از گوریلا گلس فاصله زیادی دارند. این واقعیت به آن معنا است که احتمال آسیب دیدن گوشی شما، بسیار بیشتر است.

همچنین ما اخیرا گوشی‌های جدیدی از سامسونگ دیدیم که دارای مقاومت در برابر آب بوده، اما هیچ ایستادگی‌ای در مقابل گردوغبار ندارند؛ اکنون این موضوع هم یک نگرانی مهم برای کاربران به شمار می‌رود.

در نهایت، باید بدانید که این گوشی اکنون در مرحله ثبت اختراع بوده و هیچ تضمینی وجود ندارد که در آینده به واقعیت بپیوندد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)