خانهاخبار
تصاویر سونی اکسپریا 10 مارک IV لو رفت!

تصاویر سونی اکسپریا 10 مارک IV لو رفت!

اکسپریا 10 مارک IV در حال آماده شدن برای ورود به بازار است و حالا اولین تصاویر رندر سه بعدی و مشخصات این گوشی لو رفته‌اند.
۱۴۰۰/۱۲/۱۷

اخیرا افشاگری دست به انتشار عکس‌ها و اطلاعاتی از سونی اکسپریا 10 مارک IV زده است که جزئیات مختلف طراحی و سخت‌افزاری این گوشی را مشخص کرده است.

سری سونی اکسپریا 10 سونی بیش از ۳ سال است که ادامه داشته و طبق شایعات از آخرین مدل این خانواده در اواخر سال ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد. اخیرا افشاگری دست به انتشار تصاویری از اکسپریا 10 مارک IV زده که طراحی آن، بسیار به اکسپریا 10 مارک III شباهت دارد؛ این عکس‌ها، نمایشگر ۶ اینچی تخت با پنل OLED و ماژول دوربین پشتی سه‌گانه این گوشی را به تصویر می‌کشند.

image

تصویری از سونی اکسپریا 10 مارک IV

در امتداد تصاویر سونی اکسپریا 10 مارک IV، برخی از مشخصات آن ذکر شده که خبر از ابعاد ۸.۴ × ۶۷.۳ × ۱۵۳.۳ میلی‌متری آن می‌دهد. همچنین این تصاویر، خبر از حسگر اثر انگشت جانبی این گوشی می‌دهند. ضمنا بر اساس اطلاعات منتشر شده، بار پردازشی سونی اکسپریا 10 مارک IV بر دوش تراشه اسنپدراگون ۶۹۰ بوده و انرژی آن، توسط یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت تأمین خواهد شد. به این مشخصات، بلندگوهای استریو دوگانه در بالا (بلندگوی تماس) و پایین گوشی را هم اضافه کنید.

image

تصویری از سونی اکسپریا 10 مارک IV

اما نکته مهم سونی اکسپریا 10 مارک IV، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است؛ عنصری که اکثر گوشی‌های امروزی از آن بی‌بهره هستند. گفته می‌شود این گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید، سبز نعنایی و Berry Blue عرضه خواهد شد و با قیمت پایه ۱۱۰۰ درهم (۳۰۰ دلار) به فروش خواهد رسید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)