خانهاخبار
طبق یک نظرسنجی، ۴۰ درصد از دارندگان آیفون قصد خرید آیفون SE 3 را دارند

طبق یک نظرسنجی، ۴۰ درصد از دارندگان آیفون قصد خرید آیفون SE 3 را دارند

نزدیک به نیمی از کاربران کنونی آیفون، خواهان آیفون SE 3 هستند.
۱۴۰۰/۱۲/۱۷

به نقل از نظرسنجی وب‌سایت SellCell، ۴۰ درصد از کاربران کنونی آیفون قصد خرید نسل سوم آیفون SE را دارند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر، با ما در جی اس ام همراه باشید.

طبق این نظرسنجی، ۴۰ درصد ذکر شده از دو دسته تشکیل شده‌اند: یک دسته که می‌خواهند از آیفون SE 3 به عنوان دستگاه اصلی خود استفاده کنند و دسته دیگر، قصد استفاده از این دستگاه تحت عنوان گوشی ثانویه را دارند. در حالی که که اکثر خریداران آینده این دستگاه، قصد دارند آیفون SE 3 را برای خود تهیه کنند، اما ۱۰.۹ افراد اذعان داشته جدیدترین آیفون میان‌رده را برای فرزندانشان می‌خرند؛ همچنین ۱۰.۲ درصد کاربران گفتند که آیفون SE 3 را برای همسر خود تهیه کرده و ۷.۸ درصد قصد خرید این دستگاه را برای یکی از اعضای خانواده خود مانند والدین دارند.

همانطور که واضح است، دلیل خرید بیشتر افراد قیمت این دستگاه است؛ اما ۱۵.۲ درصد از افراد به دلیل فناوری اتصال 5G، ۱۱.۳ درصد کاربران به دلیل فرم فشرده و ۶.۷ درصد آن‌ها به دلیل دکمه Home و تاچ آیدی قصد خرید آیفون SE 3 را دارند.

image

 

اکثر افرادی که قصد خرید این دستگاه دارند، اکنون دارای آیفون 11 بوده که ۱۱.۵ درصد از شرکت‌کنندگان را تشکیل می‌دهند. پس از آن، آیفون XR و آیفون 12 به ترتیب با ۶.۸ درصد و ۶.۷ درصد در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. اما تمایل سایر دارندگان آیفون 6 تا حتی آیفون 13 پرو مکس هم به این دستگاه کم نیست.

اما از میان کاربرانی که قصد خرید آیفون SE جدید را نداشته، ۶۶.۲ درصد مدعی بودند که از آیفون کنونی خود راضی هستند، ۹.۳ درصد اذعان داشته که منتظر آیفون 14 هستند و ۴.۱ درصد بیان کردند که این دستگاه خیلی کوچک است؛ همچنین ۳ درصد کاربران گفتند که این دستگاه به اندازه کافی خوب نیست.

لازم به ذکر است که این نظرسنجی، با ۲۵۴۹ نفر از دارندگان بزرگسال آیفون در ایالات متحده انجام شده و نظرات آن‌ها در مورد آیفون SE 3 پرسیده شد.

انتظار می‌رود نسل سوم آیفون‌های میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه SE در رویداد امشب شرکت اپل معرفی شود. همچنین پیش‌بینی شده در کنار آن، از گجت‌های دیگری مانند نسل پنجم آیپد ایر، مک مینی رده‌بالا بازطراحی شده و یک مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی تازه‌سازی شده رونمایی شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)