خانهاخبار
افشاگر توییتری از نمایشگر گلکسی اس 23 با دوربین زیر صفحه نمایش رونمایی کرد

افشاگر توییتری از نمایشگر گلکسی اس 23 با دوربین زیر صفحه نمایش رونمایی کرد

ظاهر احتمالی پرچم‌دار سال آینده سامسونگ به تصویر کشیده شد.
۱۴۰۰/۱۲/۱۵

طبق پیش‌بینی‌ها، امکان استفاده سامسونگ از فناوری دوربین زیر نمایشگر در گلکسی اس 23 وجود دارد. اکنون افشاگری تصاویر احتمالی این گوشی را منتشر کرده است.

اگر شرکت سامسونگ تصمیم بگیرد که گلکسی اس 23 را با دوربین زیر نمایشگر ارائه دهد، این گوشی چه شکلی خواهد بود؟ افشاگر فعال در توییر به نام Ice Universe، با ثبت تصاویری از گلکسی اس 22 و حذف حفره دوربین توسط فتوشاپ، دید اولیه‌ای از این گوشی را به ما ارائه کرده است. در حالی که برخی کاربران می‌گویند هنگام استفاده متوجه حفره نمی‌شوند، اما نمایشگر یک‌پارچه واقعا زیبا است.

البته اگر این اتفاق رخ دهد، گلکسی اس 23 اولین گوشی سامسونگ نیست که از دوربین زیر نمایشگر بهره می‌برد؛ زیرا گلکسی زد فولد 3 که سال گذشته عرضه شد نیز دوربین زیر صفحه نمایش داشت و شرکت کره‌ای اذعان داشته که این گوشی، برای عکاسی سلفی طراحی نشده است. گلکسی زد فولد 3 در بررسی‌ها نیز نشان داد که یک دوربین سلفی عالی ندارد، اما به خوبی می‌تواند کار را راه بیندازد.

سامسونگ پیش از این بر حسگرهای اثر انگشت زیر نمایشگر تسلط یافته و اکنون این ویژگی، قابلیتی است که توسط اکثر سازندگان مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما مانند همیشه، انتظار می‌رود این فناوری هم با گذشت زمان در بخش هزینه و کیفیت بهبود می‌یابد.

image

تصویری از اولین دوربین زیر نمایشگر سامسونگ در گلکسی زد فولد 3

اما باید بدانید که سامسونگ، اولین کمپانی بهره برده از دوربین زیر نمایشگر نیست؛ پیش از این برخی از سازندگان چینی مانند ZTE و شیائومی از این ویژگی در گوشی‌هایشان به بهره برده‌اند. به عنوان مثال، ZTE Axon 20 5G اولین گوشی هوشمندی بود که در سپتامبر ۲۰۲۰ (شهریور ۱۳۹۹)، از دوربین سلفی زیر نمایشگر بهره برد. همچنین این کمپانی دوربین زیر صفحه نمایش را در Axon 30 5G نیز دنبال کرد.

ضمناً به این لیست، Mi Mix 4 شیائومی نیز باید اضافه شود. اگر سامسونگ تصمیم بگیرد از این فناوری در گلکسی اس 23 استفاده کند، ظاهر دستگاه مانند تصویری خواهد بود که Ice Universe به اشتراک گذاشته است. همچنین او خاطرنشان کرده که ممکن است سامسونگ با توجه به استقبال کاربران از زد فولد 4، تصمیم خود را برای استفاده از دوربین زیر نمایشگر در گلکسی اس 23 بگیرد. در ادامه تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط این افشاگر را خواهید دید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)