خانهاخبار
عکسی از نسخه معمولی گوشی وان پلاس 10 فاش شد!

عکسی از نسخه معمولی گوشی وان پلاس 10 فاش شد!

اخیرا یک عکس از گوشی وان پلاس 10 در شبکه اجتماعی ویبو دیده شده و طراحی بدنه پشتی این گوشی را نشان می‌دهد.
۱۴۰۰/۱۲/۱۵

شرکت وان پلاس در ماه ژانویه، از گوشی وان پلاس 10 پرو رونمایی کرده و این گوشی سپس روانه بازار چین شد؛ اما به طور عجیبی، خبزی از نسخه معمولی در این سری نبود. حالا، شاهد انتشار یک عکس در شبکه اجتماعی ویبو هستیم که به عقیده بسیاری، مربوط به گوشی وان پلاس 10 است. البته، برخی نیز باور دارند که این عکس، گوشی وان پلاس 10R را نمایش می‌دهد.

image

 

در این عکس، پنل پشتی گوشی در رنگ‌های سبز کم رنگ و مشکی مشخص بوده و به نظر می‌رسد که نسخه مشکی رنگ آن، از بافت خاصی در پشت خود استفاده خواهد کرد. در این گوشی یک برجستگی بزرگ دوربین نیز به چشم خورده که سیستم دوربین گوشی را که به نظر سه‌گانه می‌آید؛ در خود جا داده است.

به ادعای آخرین شایعات منتشر شده درباره این گوشی، وان پلاس 10 دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول، ۸ تا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی نمایشگری ۶.۵۵ اینچی از نوع امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی داشته و از شارژ سریع ۸۰ واتی SuperVOOC نیز پشتیبانی می‌کند.

وان پلاس 10 به همراه سیستم عامل اندروید 12 روانه بازار شده و رابط کاربری OxygenOS 12 را نیز به همراه دارد. انتظارها بر این است که وان پلاس، در ماه‌های آتی از نسخه جهانی سری وان پلاس 10 رونمایی کند؛ اما این شرکت هنوز تاریخی رسمی را برای این امر مشخص نکرده است.

image

درباره عکس منتشر شده از نسخه معمولی گوشی وان پلاس 10 چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)