خانهاخبار
مینگ چی کو بعد از پیوستن به توییتر اولین توییت خود را به افشای اطلاعاتی در مورد آیفون SE جدید اختصاص داد

مینگ چی کو بعد از پیوستن به توییتر اولین توییت خود را به افشای اطلاعاتی در مورد آیفون SE جدید اختصاص داد

مینگ چی کو تحلیلگر و افشاگر با سابقه محصولات اپل در اولین توییت خود در توییتر اطلاعاتی را در خصوص آیفون SE نسل سوم که قرار است در رویداد ۱۷ اسفند اپل معرفی شود، افشا کرد.
۱۴۰۰/۱۲/۱۴

لیست افشاگران توییتری که در حال انتشار اطلاعات در زمینه محصولات مورد انتظار رویداد اپل در ۱۷ اسفند هستند امروز یک به روز رسانی بزرگ را تجربه کرد. تحلیل‌گر مشهور موسسه TF International و افشاگر معتبر محصولات اپل، مینگ چی کو بعد از پیوستن به توییتر، در اولین توییت خود اطلاعاتی را در مورد آیفون SE 3 که قرار است در مراسم ۱۷ اسفند اپل معرفی شود، منتشر کرد.

براساس این توییت کو، قرار است تولید انبوه آیفون SE جدید از ماه جاری آغاز شود. او انتظار دارد اپل ۲۵ تا ۳۰ میلیون دستگاه از این گوشی را به فروش رساند و می‌گوید که آیفون SE نسل سوم گزینه‌های حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸‌، و ۲۵۶ گیگابایتی خواهد داشت. این گوشی نه تنها از پردازنده A15 Bionic آیفون‌های سری ۱۳ استفاده می‌کند، بلکه از هردو موج mmWave و sub-6GHz شبکه 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد.

در زیر به اطلاعاتی که آقای کو در مورد آیفون SE جدید منتشر کرده می‌پردازیم:

  • آغاز تولید انبوه در تاریخ ۲۲ مارچ
  • فروش تعداد ۲۵ تا ۳۰ میلیون دستگاه در سال ۲۰۲۲
  • حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸، و ۲۵۶ گیگابایتی
  • تراشه A15 Bionic و شبکه 5G (هر دو موج mmWave و sub-6GHz )
  • رنگ‌های در دسترس مشکی، سفید و قرمز
  • طراحی مشابه آیفون SE فعلی
image

این گوشی دارای صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی با رزولوشن ۷۵۰ در ۱۳۳۴ و باتری با ظرفیت ۱۸۲۱ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. احتمالا سنسورهای دوربین SE 3 هم مانند مدل ۲۰۲۰ خود ۱۲ مگاپیکسل در پشت و ۷ مگاپیکسل در جلو باشد و اپل صرفا به بهبودهای نرم‌افزاری در این دوربین‌ها بسنده کند.

رویداد Peek Performance اپل در روز ۱۷ اسفند ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود. انتظار می‌رود که اپل به جز آیفون SE جدید از آیپد ایر نسل پنجم و حداقل یک کامپیوتر مک رونمایی کند. مثل همیشه پوشش زنده خبری این رویداد را می‌توانید در این روز با ما دنبال کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)