خانهاخبار
اوپو از گوشی Reno 7 Z 5G رونمایی کرد

اوپو از گوشی Reno 7 Z 5G رونمایی کرد

شرکت اوپو به تازگی گوشی جدیدی در سری رینو 7 را معرفی کرده است که اوپو Reno 7 Z 5G نام دارد.
۱۴۰۰/۱۲/۱۱

شرکت اوپو در ماه نوامبر سال ۲۰۲۱، از سه گوشی سری رینو 7 به نام‌های اوپو رینو 7 5G، رینو 7 پرو 5G و رینو 7 SE 5G رونمایی کرد؛ این شرکت حالا در امروز با معرفی گوشی Reno 7 Z 5G، عضو دیگری را به این خانواده افزوده است. این گوشی در ابتدا قرار بود طی مراسمی که در فردا در کشور تایلند برگزار خواهد شد؛ به طور رسمی معرفی شود. اما شرکت اوپو پیش از این رویداد، تمامی مشخصات و ویژگی‌های این گوشی را منتشر کرده است.

image

 

اوپو Reno 7 Z 5G دارای نمایشگری ۶.۴۳ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی است. این نمایشگر از نوع پانچ هول یا حفره دار بوده و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در گوشه بالایی سمت چپ آن قرار گرفته است. در پنل پشتی گوشی شاهد یک سیستم دوربین سه گانه هستیم که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین سیاه و سفید ۲ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

دوربین این گوشی هوشمند، ویژگی‌های نرم افزاری زیادی داشته و از هوش مصنوعی نیز جهت بهبود کیفیت عکس‌ها استفاده می‌کند. در اوپو Reno 7 Z 5G همچنین شاهد دو چراغ اطراف دوربین‌ها هستیم که در هنگام دریافت اعلان‌ها یا شارژ‌ شدن گوشی، روشن می‌شوند. با وجودی که این امر در گوشی‌های اوپو تازگی ندارد و پیش از این نیز در گوشی اوپو رینو 7 پرو 5G شاهد استفاده از این چراغ‌ها بودیم؛ محل جایگیری آنها از دور جزیره دوربین به اطراف لنز‌ها تغییر کرده است.

image

 

این گوشی از چیپست کوالکام اسنپدراگون 695 استفاده کرده و سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری ColorOS 12 را به همراه دارد. اوپو Reno 7 Z 5G دارای ۸ گیگابایت حافظه رم بوده و امکان افزایش آن به طور مجازی نیز به میزان ۵ گیگابایت وجود دارد؛ حافظه داخلی گوشی ۱۲۸ گیگابایتی بوده و درگاه کارت‌های حافظه microSD نیز در این گوشی قرار گرفته است.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به سنسور اثر انگشت قرار گرفته روی دکمه پاور، مقاومت در برابر قطرات آب، NFC، جک ۳.۵ میلی متری هدفون، درگاه USB-C و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی اشاره کرد. به ادعای اوپو، شارژر عرضه شده به همراه این گوشی می‌تواند باتری آن را در تنها ۱۵ دقیقه به میزان ۳۱ درصد شارژ کرده و شارژ کامل آن نیز ۶۳ دقیقه به طول می‌انجامد.

 

اوپو Reno 7 Z 5G در رنگ‌های مشکی و چند رنگ به بازار می‌آید؛ اما هنوز اطلاعی از زمان عرضه و قیمت آن نداریم که احتمالا در مراسم فردا، آنها نیز مشخص خواهند شد. درباره گوشی جدید اوپو در سری رینو 7 چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)