خانهاخبار
کنسول قابل حمل استیم دک روانه بازار شد

کنسول قابل حمل استیم دک روانه بازار شد

شرکت ولو اخیرا شروع به ارسال کنسول قابل حمل استیم دک برای کاربرانی کرده است که این دستگاه را رزرو کرده بودند.
۱۴۰۰/۱۲/۹

شرکت ولو سرانجام کنسول قابل حمل و مورد انتظار خود یا همان استیم دک را روانه بازار کرده است. دسته اول از کاربرانی که این کنسول را رزرو کرده بودند؛ حالا ایمیلی جهت تکمیل سفارش خود از سوی این شرکت دریافت کرده‌اند.

image

 

این کاربران پس از دریافت ایمیل ولو، ۷۲ ساعت برای تکمیل سفارش خود وقت دارند و اگر از خرید خود منصرف شده باشند؛ امکان کنسل کردن سفارش نیز وجود دارد. قرار است در هفته آینده، شاهد ارسال ایمیل‌های جدیدی برای دسته بعدی مشتریان این کنسول باشیم.

ولو همچنین یک مینی گیم به نام Aperture Desk Job را برای این کنسول منتشر کرده است که در جهان سری بازی‌های Portal رخ می‌دهد. این بازی جهت آشنایی کاربر با ویژگی‌ها و کنترل‌های کنسول استیم دک ساخته شده است؛ ولی امکان تجربه آن بر روی کامپیوتر نیز وجود دارد و تنها باید یک کنترلر داشته باشید تا آن را بر روی پی سی خود امتحان کنید. دانلود این بازی برای تمام کاربران استیم رایگان بوده و دسترسی به آن، از روز ۱ مارس (۱۰ اسفند) میسر خواهد بود.

image

 

ولو همچنین در وب‌سایت استیم، صفحه ویژه‌ای به نام Great on Deck ایجاد کرده تا کاربران با بهترین بازی‌های قابل تجربه بر روی کنسول استیم دک آشنا شوند. از معروف‌ترین عناوین در این میان می‌شود به Elden Ring، Horizon Zero Dawn، The Witcher 3: Wild Hunt، Stardew Valley، Hades، Terraria، Shadow Warrior 2 و ... اشاره کرد.

عناوین ذکر شده، بهترین سازگاری را با این کنسول قابل حمل دارند و به گفته ولو، کاربران تجربه فوق العاده‌ای از آنها روی استیم دک خواهند داشت. کنسول استیم دک در سه مدل متفاوت روانه بازار می‌شود؛ نسخه ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۳۹۹ دلار، نسخه ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۵۲۹ دلار و نسخه ۵۱۲ گیگابایتی با قیمت ۶۴۹ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

image

 

درباره این کنسول قابل حمل چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

sina

۱۴۰۰/۱۲/۹
بسیار عالی ولی واقعا گرونه از ps5 بسیار گرانتر در حالی که قدرت گرافیکی ps5 ده برابر این کسنول هست - به نظرم تو ایران با شرایط کنونی بیشتر از 5 6 میلیون بابت این کنسول نمی ارزد - به جز قیمت به نظرم هیچ ایرادی نمیشه به این کنسول گرفت - اگر بیاد شاید ps4 خودمو بفروشم و یکی از این کنسول ها بگیرم چون بخاطر کارم زیاد در منزل نیستم !