خانهاخبار
تصاویر رندر ردمی K50 دوربین سه‌گانه آن را نشان می‌دهد

تصاویر رندر ردمی K50 دوربین سه‌گانه آن را نشان می‌دهد

نسخه استاندارد سری ردمی K50 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک و باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی بهره می‌برد.
۱۴۰۰/۱۲/۵

هفته گذشته بود که شیائومی از نسخه قدرتمند سری ردمی K50 به نام ردمی K50 گیمینگ ادیشن رونمایی کرد. در همین راستا، انتظار می‌رود سایر مدل‌های سری ردمی K50 شامل ردمی K50، ردمی K50 پرو و ردمی K50 پرو پلاس ماه بعد میلادی معرفی شوند. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویر رندری جدیدی از نسخه استاندارد سری یعنی ردمی K50 منتشر شده است که طراحی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد.

image

 

براساس این تصاویر، ردمی K50 از نظر طراحی به دیگر نسخه سری یعنی ردمی K50 پرو شباهت دارد که تصاویر رندر آن نیز اخیرا منتشر شده بود. همچنین این تصاویر نشان می‌دهند که پنل پشتی ردمی K50 میزبان دوربین سه‌گانه خواهد بود که براساس شایعات منتشر شده، شامل دوربین 64 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی خواهد بود. شایان ذکر است که طراحی ماژول دوربین ردمی K50 به زبان طراحی گوشی‌های هوشمند ویوو شباهت دارد و البته به شیائومی CIVI نیز چندان بی‌شباهت نیست.

image

 

در پنل جلویی ردمی K50 نیز نمایشگر اولد 6.6 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی قرار دارد که میزبان دوربین سلفی در حفره‌ای در بالای نمایشگر نیز خواهد بود. همچنین حاشیه‌های این نمایشگر از طرفین و بخش بالایی کم است ولی در بخش پایین، نمایشگر از حاشیه نسبتا‌ زیادی بهره می‌برد. به علاوه، براساس اطلاعات منتشر شده، ابعاد ردمی K50 برابر با 163.30 × 76.0 × 8.1 میلی‌متر است و ضخامت آن نیز 10.4 میلی‌متر است.

image

 

در بخش پایین بدنه ردمی K50 درگاه Type-C، اسپیکر و میکروفون قرار دارد و به نظر خبری از جک 3.5 میلی‌متری صدا در این گوشی هوشمند نخواهد بود. به علاوه، کلیدهای پاور و کنترل حجم صدا نیز در سمت راست بدنه قرار دارد و در سمت چپ نیز احتمالا درگاه سیم کارت جای خواهد گرفت.

از دیگر مشخصات فنی ردمی K50 می‌توان به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک، باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 120 واتی و اندروید 12 اشاره کرد. همچنین به احتمال زیاد ردمی K50 در دو نسخه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز زمان رونمایی رسمی ردمی K50 مشخص نشده است ولی می‌توان انتظار داشت که زمان آن در اواخر ماه میلادی جاری و یا هفته اول ماه آوریل باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)