خانهاخبار
تصاویر رندر و مشخصات فنی ردمی K50 پرو لو رفت

تصاویر رندر و مشخصات فنی ردمی K50 پرو لو رفت

دومین عضو جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند ردمی از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و نمایشگر 120 هرتزی بهره می‌برد.
۱۴۰۰/۱۲/۳

هفته گذشته، شیائومی از اولین عضو سری ردمی K50 موسوم به ردمی K50 گیمینگ رونمایی کرد که قدرتمندترین گوشی این سری محسوب می‌شود. در همین راستا، به نظر می‌رسد باید به زودی منتظر رونمایی از نسخه‌های پرو و معمولی سری ردمی K50 باشیم چرا که امروز OnLeaks تصاویر رندری ردمی K50 پرو را منتشر کرد و برخی از مشخصات فنی آن را نیز در اختیار کاربران قرار داد.

image

براساس این تصاویر رندری، به نظر می‌رسد ردمی K50 پرو در مقایسه با ردمی K50 گیمینگ از ماژول دوربین بزرگ‌تری بهره خواهد برد که میزبان دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی خواهد بود. متأسفانه هنوز مشخصات فنی سایر دوربین‌های این گوشی هوشمند مشخص نشده است ولی انتظار می‌رود یکی از این سنسورها دوربین فوق عریض باشد.

image

در پنل جلویی نیز نمایشگر 6.6 اینچی حفره‌دار قرار دارد که هنوز نوع پنل و نرخ نوسازی آن اعلام نشده است ولی به احتمال زیاد از نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره خواهد برد و پنل آن نیز اولد خواهد بود. به علاوه، ردمی K50 پرو مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک است که نسخه‌های پایه‌ آن با حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

image

در نهایت باید اشاره کرد که به احتمال زیاد منبع تغذیه ردمی K50 پرو باتری 4700 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 120 واتی است. همچنین در بخش نرم‌افزار، این گوشی هوشمند با اندروید 12 برپایه رابط کاربری MIUI 13 عرضه خواهد شد. بنابر گزارش‌های منتشر شده، ردمی K50 پرو در نیمه سال 2022 روانه بازار خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)