خانهاخبار
ردمی K50 گیمینگ ادیشن با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک و شارژ 120 واتی رسما معرفی شد

ردمی K50 گیمینگ ادیشن با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک و شارژ 120 واتی رسما معرفی شد

جدیدترین گوشی هوشمند گیمینگ ردمی با همکاری تیم فرمول یک مرسدس و قیمت پایه 520 دلاری عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۱۱/۲۷

امروز غول فناوری چینی یعنی شیائومی با برگزاری مراسمی در چین رسما از جدیدترین گوشی گیمینگ خود موسوم به ردمی K50 گیمینگ ادیشن رونمایی کرد که اولین عضو معرفی شده سری ردمی K50 محسوب می‌شود و به عنوان جانشین گوشی نسل قبلی ردمی K40 گیمینگ به بازار عرضه خواهد شد. این گوشی گیمینگ از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل یک بهره می‌برد و از شارژ فوق سریع 120 واتی نیز برخوردار است. همچنین ردمی K50 گیمنیگ ادیشن اولین گوشی هوشمند توسعه داده شده با همکاری تیم فرمول یک مرسدس است که قرار است با رنگ‌ها و لوگو این تیم در دسترس کاربران قرار گیرد.

image

 

به مانند نسل قبلی، ردمی K50 گیمینگ ادیشن از کلید‌های فیزیکی مخصوص بازی بهره خواهد برد که در سمت راست و بالای بدنه قرار دارد. به علاوه، این گوشی هوشمند به موتور چند محوره بازخورد مخصوص شیائومی موسوم به CyberEngine و اسپیکرهای دوگانه JBL مجهز است. فریم دور ردمی K50 گیمینگ ادیشن از فلز باکیفیت ساخته شده است در حالی که قاب پشتی آن از جنس شیشه است و ظاهری جذاب به آن بخشیده است.


image

 

شیائومی همچنین برای خنک نگه داشتن تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک و قطعات مختلف ردمی K50 گیمینگ ادیشن سیستم خنک‌کننده اتاق بخار دوگانه جدیدی را برای این گوشی هوشمند تدارک دیده است که طبق ادعای شیائومی عملکردی بسیار خوب دارد و حرارت تولید شده را به خوبی دفع خواهد کرد. همچنین برای کارکرد بهتر این خنک‌کننده، شیائومی از ورق‌های گرافیتی و فولاد ضد زنگ نیز بهره برده است.

image

 

در پنل جلویی ردمی K50 گیمنیگ ادیشن نمایشگر امولد 6.67 اینچی فول اچ‌دی پلاس با پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی 480 هرتزی قرار دارد. این نمایشگر همچنین از عمق رنگ ده بیتی نیز پشتیبانی می‌کند و توسط محافظ صفحه گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود. به علاوه، نمایشگر ردمی K50 گیمینگ ادیشن میزبان دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی سونی IMX596 است که برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی کافی به نظر می‌رسد. در پنل پشتی ردمی K50 گیمنیگ ادیشن نیز دوربین سه‌گانه شامل دوربین 64 مگاپیکسلی IMX686 سونی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین 2 مگاپیکسلی تله‌ماکرو قرار دارد.

image

 

منبع تغذیه این سخت‌افزار قدرتمند باتری 4700 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 120 واتی است که طبق ادعای شیائومی در عرض 17 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. شایان ذکر است که در حین برگزاری رویداد رونمایی از ردمی K50 گیمینگ ادیشن شیائومی دمویی را به نمایش گذاشت که در آن این گوشی هوشمند در حین بازی در عرض 37 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود که رقم حیرت‌انگیزی به حساب می‌آید.

image

 

در بخش نرم‌افزار، ردمی K50 گیمینگ ادیشن از اندروید 12 بر پایه رابط کاربری MIUI 13 بهره می‌برد. از دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند می‌توان به پشتیبانی از NFC و وای‌فای 6E اشاره کرد. به علاوه، ردمی K50 گیمینگ ادیشن در سه رنگ آبی، مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد شد که با یک نسخه ویژه مرسدس بنز نیز همراه خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که ردمی K50 گیمینگ ادیشن در دو مدل حافظه رم LPPDR5 8 و 12 گیگابایتی و دو مدل حافه داخلی 128 و 256 گیگابایتی UFS 3.1 روانه بازار خواهد شد که نسخه پایه آن با رم 8 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی 520 دلار قیمت خواهد داشت. نسخه رم 12 گیگابایتی و حافظه 128 و 256 گیگابایتی به ترتیب با قیمت 567 و 615 دلار روانه بازار خواهد شد. نسخه مرسدس بنز AMG F1 نیز در تعداد محدودی عرضه خواهد شد و با کانفیگ رم 12 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی و قیمت 662 دلاری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. فروش رسمی ردمی K50 گیمنیگ ادیشن در تاریخ 18 فوریه مصادف با 29 بهمن در چین آغاز خواهد شد. باید اشاره کرد که هنوز متأسفانه جزئیات عرضه جهانی آن منتشر نشده است ولی انتظار می‌رود به زودی این اطلاعات توسط شیائومی اعلام شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)