خانهاخبار
نحوه عرضه گلکسی اس 22 برای مناطق مختلف بر اساس تراشه به کار رفته مشخص شد

نحوه عرضه گلکسی اس 22 برای مناطق مختلف بر اساس تراشه به کار رفته مشخص شد

به نظر می‌رسد بر خلاف دفعات گذشته، نسخه تراشه کوالکام سری گلکسی اس 22 برای اکثر مناطق عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۱۱/۲۲

دیروز به طور رسمی سامسونگ از سری گلکسی اس 22 رونمایی کرد و مشخص شد که سامسونگ به مانند دفعات گذشته سری گلکسی اس 22 را با تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل یک و اگزینوس 2200 برای مناطق متفاوت عرضه خواهد کرد. در همین راستا، امروز گزارشی توسط وبسایت فناوری Android Authority منتشر شده است که بر اساس آن مناطقی که برای آن‌ها تراشه کوالکام و سامسونگ عرضه خواهد شد، به طور جداگانه اعلام شده است.

image

 

براساس این گزارش، نسخه اسنپدراگون 8 نسل یک سری گلکسی اس 22 برای کشورهای کره جنوبی، آمریکای شمالی، استرالیا، هند، امارات متحده عربی و آفریقای جنوبی عرضه خواهد شد. از آن سو، حوزه اروپا و بریتانیا نسخه تراشه اگزینوس 2200 را دریافت خواهد کرد.

قبلا سامسونگ سری گلکسی اس مجهز به تراشه اسنپدراگون را تنها برای کره جنوبی و ایالات متحده عرضه می‌شد و نسخه اگزینوس آن نیز روانه بازار سایر مناطق می‌شد. حال باید دید چرا سامسونگ تصمیم گرفته است نسخه اگزینوسی سری گلکسی اس 22 را برای بازارهای محدود عرضه کند.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که هر دو تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک و اگزینوس 2200 برپایه فرآیند 4 نانومتری توسعه داده شده‌اند و از پردازنده هشت‌ هسته‌ای شامل یک هسته پردازشی قدرتمند کورتکس X2، سه هسته میانی کورتکس A710 و چهار هسته کورتکس A510 بهره می‌برند. نکته قابل توجه تراشه اگزینوس 2200 پردازنده گرافیکی آن است که برپایه AMD RDNA 2 توسعه داده شده است و از قابلیت‌های گیمینگ مانند ری‌تریسینگ و سایه‌زنی برخوردار است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۰/۱۱/۲۲
قدرت و اعتباری که اسنپدراگون داره، اگزینوس نداره?
اگه برای کشور ما هم ارزش قائل شدن که هیچ، وگرنه پرچمدار شیائومی رو می‌گیریم که اسنپدراگون بعنوان قلب تپنده‌ش انجام وظیفه می‌کنه