خانهاخبار
رندرها و مشخصات فنی وان پلاس 10 الترا لو رفت

رندرها و مشخصات فنی وان پلاس 10 الترا لو رفت

نسخه پرمیوم سری پرچمدار وان پلاس 10 با تراشه اختصاصی MariSilicon عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۱۱/۱۷

اوایل هفته جاری بود که اولین ترسیم‌های طراحی شده از پتنت جدیدترین گوشی پرمیوم وان پلاس موسوم به وان پلاس 10 الترا منتشر شده که زبان طراحی این گوشی هوشمند را نشان ‌می‌داد. حالا امروز بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویر رندری جدیدی از وان پلاس 10 الترا در اختیار کاربران قرار گرفته است که تا حدودی به ترسیم‌های پتنت اولیه شباهت دارد. به علاوه، برخی از مشخصات فنی احتمالی وان پلاس 10 الترا نیز همراه با این رندرها لو رفته است.

image

 

بر اساس این رندرها، وان پلاس 10 الترا از نمایشگر با حاشیه بسیار کم مشابه وان پلاس 10 پرو بهره می‌برد. به علاوه، این نمایشگر میزبان حفره دوربین سلفی قرار گرفته در سمت چپ بالای صفحه نمایش است. همچنین کلید کنترل حجم صدا در سمت چپ بدنه و کلید پاور نیز در سمت راست قرار گرفته است.

image

 

در پنل پشتی وان پلاس 10 الترا نیز به مانند وان پلاس 10 پرو ماژول دوربین مستطیلی شکل قرار دارد. همچنین وان پلاس 10 الترا احتمالا از دوربین 48 مگاپیکسلی و دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض بهره خواهد برد. به علاوه، به نظر می‌رسد وان پلاس برای بهبود کیفیت و عملکرد دوربین‌های گوشی پرمیوم خود، با اوپو همکاری خواهد کرد و وان پلاس 10 الترا را به تراشه اختصاصی پردازش تصاویر MariSilicon اوپو مجهز خواهد کرد. شایان ذکر است که به احتمال زیاد وان پلاس 10 الترا در مقایسه با دوربین وان پلاس 10 پرو با زوم 3.3 برابری، از دوربین پیشرفته‌تر با زوم 5 برابری بهره خواهد برد.

image

 

همچنین قلب تپنده وان پلاس 10 الترا به نظر تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک خواهد بود و یا حتی ممکن است این گوشی هوشمند با تراشه بروز شده اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس که احتمالا قرار است در اواخر سال 2022 معرفی شود، عرضه شود. در بخش نرم‌افزار نیز وان پلاس 10 الترا با جدیدترین نسخه رابط کاربری Oxygen OS 12 روانه بازار خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)