خانهاخبار
رابط کاربری ویدیو پلیر اپلیکیشن یوتیوب در اندروید و iOS تغییر کرد

رابط کاربری ویدیو پلیر اپلیکیشن یوتیوب در اندروید و iOS تغییر کرد

رابط کاربری پخش کننده ویدیو در اپلیکیشن یوتیوب، تغییراتی را به همراه داشته که ظاهر آن را در سیستم عامل‌های اندروید و iOS تغییر می‌دهد.
۱۴۰۰/۱۱/۱۴

به تازگی، شاهد تغییر رابط کاربری بخش ویدیو پلیر اپلیکیشن یوتیوب در سیستم عامل‌های اندروید و iOS هستیم که تمامی دکمه‌های مربوط به ویدیو را در حالت تمام صفحه نیز در دسترس کاربر قرار می‌دهد. این آپدیت، از سوی سرور بوده و ربطی به نسخه اپلیکیشن یوتیوب نصب شده ندارد؛ دکمه‌های اضافه شده در این آپدیت، به صورت یک ردیف در سمت چپ پایینی نمایشگر قرار می‌گیرند.

image

 

این دکمه‌ها شامل گزینه‌های لایک، دیسلایک، نظرات کاربران، ذخیره به پلی‌لیست و نهایتا به اشتراک‌گذاری ویدیو هستند؛ در سمت راست نیز شاهد اضافه شدن بخش More Videos هستیم که محتوای پیشنهادی توسط الگوریتم یوتیوب را به شما نمایش می‌دهد. در محتوایی چون موزیک ویدیوها، گزینه‌های کنترل موسیقی نیز دیده می‌شوند.

عکس گرفته شده از رابط کاربری جدید ویدیو پلیر اپلیکیشن یوتیوب، مربوط به نسخه 17.03.35 اپلیکیشن یوتیوب بر روی سیستم عامل اندروید 12 است. متاسفانه در این رابط کاربری نیز تعداد دیسلایک‌های ویدیو‌ها پنهان شده است که به عقیده بسیاری از کاربران، این گزینه را کاملا بی‌مصرف می‌کند!

image

 

این کنترل‌های جدید، به کاربران اجازه می‌دهند تا بدون خارج شدن از حالت تمام صفحه، از قابلیت‌های اصلی یوتیوب استفاده کنند. نظر شما درباره تغییرات صورت گرفته در رابط کاربری این اپلیکیشن چیست؟ آیا استفاده زیادی از پلتفرم یوتیوب دارید یا اهمیتی به آن نمی‌دهید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)