خانهاخبار
نوکیا G21 با تراشه Unisoc در گیک‌بنچ دیده شد

نوکیا G21 با تراشه Unisoc در گیک‌بنچ دیده شد

جدیدترین گوشی هوشمند برند HMD از حافظه رم 4 گیگابایتی و پردازنده‌ هشت هسته‌ای بهره می‌برد.
۱۴۰۰/۱۱/۱۳

براساس گزارش‌هایی که قبلا منتشر شده‌اند، نوکیا در حال توسعه گوشی هوشمند جدید خود از سری G به نام G21 است که به نوعی جانشین نوکیا G20 که سال پیش معرفی شد خواهد بود. حالا امروز این گوشی هوشمند در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد و بخشی از مشخصات فنی آن نیز فاش شد.

براساس لیست گیک‌بنچ، نوکیا G21 از تراشه Unisoc با فرکانس پردازشی پایه 1.61 گیگاهرتز بهره خواهد برد که به احتمال زیاد تراشه Unisoc T606 خواهد بود. در کنار این تراشه، نوکیا G21 از حافظه رم 4 گیگابایتی و اندروید 11 برخوردار خواهد بود. همچنین جدیدترین گوشی مقرون به صرفه پایین‌رده نوکیا در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای 312 و 1157 را کسب کرده است.

image

 

همچنین قبلا بخشی از مشخصات فنی نوکیا G21 فاش شد که از جمله آن‌ها می‌توان به نمایشگر ال‌سی‌دی 6.5 اینچی اچ‌دی پلاس IPS اشاره کرد. به علاوه، تصاویر نوکیا G21 که توسط گواهی FCC لو رفته بود خبر از ناچ قطره‌ای این گوشی هوشمند می‌دهند که در این نمایشگر قرار گرفته است. نسبت تصویر این نمایشگر نیز برابر با 20:9 خواهد بود.

image

 

در بخش دوربین نوکیا G21 مجهز به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی خواهد بود. در پنل پشتی نیز دوربین سه‌گانه شامل دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی قرار دارد که به احتمال زیاد دوربین ماکرو و تشخیص عمق خواهد بود. منبع تغذیه آن نیز باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی خواهد بود. به علاوه، نوکیا G21 در دو نسخه حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز قیمت نوکیا G21 مشخص نشده است ولی برخی از اخبار غیر رسمی اذعان داشته‌اند که این گوشی هوشمند به زودی در هند رونمایی خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)