خانهاخبار
آیمک پرو جدید اپل از طراحی مشابه آیمک24 اینچی بهره خواهد برد

آیمک پرو جدید اپل از طراحی مشابه آیمک24 اینچی بهره خواهد برد

جدیدترین سری آی‌مک با تراشه‌های قدرتمند M1 مکس و M1 پرو عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۱۱/۱۱

به نظر می‌رسد غول فناوری آمریکایی یعنی اپل در حال تکمیل کردن فرآیند گذار از تراشه‌های اینتل به تراشه‌های اختصاصی خود موسوم به اپل سیلیکون است و در این راستا گزارشی منتشر شده است مبنی بر اینکه آیمک پرو اپل که احتمالا در اوایل سال 2022 عرضه خواهد شد، به تراشه‌های قدرتمند اپل مجهز خواهد شد.

این گزارش که توسط تحلیلگر وبسایت بلومبرگ و کارشناس برجسته محصولات اپل، مارک گرمن، منتشر شده است اعلام می‌کند که آیمک پرو اپل با اندازه 27 اینچی خود از طراحی مشابه آیمک 24 اینچ مجهز به تراشه M1 بهره خواهد برد. همچنین برخی از گزارش‌ها اعلام کرده‌اند که آیمک پرو به نمایشگر mini-LED و نرخ نوسازی 120 هرتزی مجهز خواهد شد.

image

 

شایان ذکر است که آیمک پرو جدید اپل در بخش سخت‌افزار از تراشه‌های قدرتمند M1 پرو و M1 مکس بهره خواهد برد. این تراشه‌های جدید همان تراشه‌های به کار رفته در مک بوک پرو 14 و 16 اینچی هستند که عملکرد پردازشی بسیار بالایی دارند و پروژه اپل سیلیکون را وارد فاز جدیدی کرده است.

علی‌رغم اینکه هنوز اپل هیچ اشاره رسمی به آیمک پرو نداشته است برخی از شایعات منتشر شده اذعان داشته‌اند که جدیدترین دسکتاپ اپل در اوایل سال 2022 و در رویداد بهاری این شرکت رونمایی خواهد شد.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که اپل برنامه گسترده‌ای برای سال 2022 دارد و جدا از آیمک پرو 27 اینچی جدید، از دیگر محصولات خود شامل ایرپادز پرو 2، تراشه M2 و مدل‌های بروزشده مک بوک مجهز به تراشه جدید در سال جاری رونمایی خواهد کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)